Steel Dogg Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter Eggs We gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro Je hebt wel een paar dingen nodig -GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc) -Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken -Interesse in onderzoek -en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2 -JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN! Maximaal 9 leden nodig! P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet ) Bewerkt: 29 oktober 2006 door gangstabadboys
Steel Dogg Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Hier de indeling voor de team: 1 Leider : GangstabadboyS 1 Invaller : GTAVC 7 leden SWYV Ringo GTAVC AWSOM Pennywise-The-Clown Mythbuster Dj-GTA Kezmaat PHXRMX91 GTA Dylan [N]Gangsta!!! Bewerkt: 16 november 2006 door gangstabadboys
Dx11 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Delanoll welke positie wil je staan dus wat wil je ??? wil je reserveleider worden of lijkt lid je meer watdoe maar gewoon lid want ik ben er vandaag wel de hele dag maar morgen bijv niet.
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Ik doe ook mee. PS:Ik heb het op de PC dus ik kan wel screens zetten als ik iets heb gevonden. PS:En ik wil wel co-leider willen zijn . PS:Hoort dit niet in de Easter Eggs forum?? Bewerkt: 26 oktober 2006 door Carl_Johnson2
Dutchy3010 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''Man met de kettingzaag'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter EggsWe gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro Je hebt wel een paar dingen nodig -GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc) -Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken -Interesse in onderzoek -en geen mods want ik heb dit spel op de ps2 -JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN! Maximaal 9 leden nodig! P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp Op zich een leuk idee, alleen één opmerking: "Bigfoot" en "Man met de kettingzaag" bestaan niet. Toch een leuk idee omdat je er altijd meer kunt vinden, al is dat zeer onwaarschijnlijk. Ik wens jullie veel succes, en dit topic is verplaatst naar het Easter Egg forum.
Steel Dogg Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 De 2 onderwerpen waar we mee beginnen is: De zaak rondom The Panopticon Killer en de Aliens LOCATIE: The Panopticon WAPENS: Nightvision en Thermal Goggles zouden handig zijn, TIJD: Zoek vooral na 12:00 in de nacht en gebruik de bovenstaande wapens succes. p.s. als iemand met aanwijzingen komt zet het meteen + screen op dit topic
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) OKik ga direct aan de slag maare ik heb die wapens die je nodig hebt allang kwijtgeraakt. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Carl_Johnson2
Jarno Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Daarvoor zijn er cheatcodes gemaakt .
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Egt welke?of maak je een grapje ofzo? Maar ik ga aan de slag kheb ff opgezogt op wikigta waar de vindplaatsen zijn en ik ga ff Area 69 bezoeken Bewerkt: 26 oktober 2006 door Carl_Johnson2
Ringo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik doe ook mee! ik kan pas morgen weer (heb 'm op xbox) maar zal goed onderzoeken, en als ik iets vind foto maken!
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) ok kheb ietsgevonden maar lijkt me niej zo belangrijk. FF plaatjes van me trip: hier kwam ik net bij area 69 aan. hier ren ik voor me leven. Op deze pic is de politie allang weg maar ik wou het gwn zetten. Op deze pic is het 12u. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Carl_Johnson2
GTAVC Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 hoeveel deelnemers zijn er al als er nog geen 9 zijn wil ik wel meedoen
Carl_Johnson2 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 We zijn met zijn vieren dus volgens mij kan je wel joinen.
GTAVC Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 owkee hoe kan ik me er dan nu voor aanmelden en ik ps2 versie is dat erg
Recommended Posts