Gtaboy107 Geplaatst: 8 december 2006 Rapport Geplaatst: 8 december 2006 Ik wil je helpen als het moet hoor. Ik hoor het nog wel.
ChzN. Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 Ik wil ook wel mee doen aan dit als dat nog kan en mag Laterz ChzN.
Suburban Geplaatst: 10 december 2006 Rapport Geplaatst: 10 december 2006 ik wil ook wel helpen, als het uperhaupt nog kan
jvl50 Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) en ik ook, ik heb een pc geen enkele mod en heb san andreas helemaal zonder cheats uitgespeelt kheb het spel gesaved op verschillende fases in and that's it. ps: voor alle leden Bewerkt: 1 januari 2007 door jvl50
Steel Dogg Geplaatst: 2 januari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 (bewerkt) Hier de indeling voor de team: 1 Leider : GangstabadboyS 1 Invaller : GTAVC 7 leden SWYV Ringo GTAVC AWSOM Pennywise-The-Clown Mythbuster Dj-GTA Kezmaat PHXRMX91 GTA Dylan [N]Gangsta!!! het is al vol en ik ga het ook anders aanpakken dus geen: ''ik wil meedoen'' berichten iedereen die hier bij staat stuurt mij een PM met zijn msn (als je hebt) en dan bespreken we het daar en zo gaan we verder want ik heb het al ge-upgrade om nog meer leden te hebben en dus als er iemand anders post die hier niet bij staat... beantwoord ik gwn niej Bewerkt: 4 januari 2007 door gangstabadboys
jvl50 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 wat is je e-mail dan >>> Door Dutchy3010: E-mailadressen plaatsen is niet toegestaan op het forum. Stuur maar een PM naar "gangstabadboys".<<<
Steel Dogg Geplaatst: 9 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2007 Sorry voor de moderators, ik heb gebumpt maar wel met een redenen, ik vindt het jammer maar mijn idee is mislukt het is helemaal niet verlopen zoals ik had gewenst. Ik had gehoopt dat we een beetje actief aan de slag konden gaan op MSN ofzo maar daar is niks meer van overgebleven dus wat ik hiermee wil zeggen is: Moderators sluit dit topic maar, het is officieel voorbij Steel Dogg >>> Door Bling: Your wish is my command. <<<
Recommended Posts