AwSom Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 : kwil ook wel meedoen.. kheb GTA wel tijdje niet meer gespeeld..maar ben al weer verslaafd ALS ik mee mag doen..kan iemand niet kaartje met de zoeklocatie posten..( wat ik net al zei -- heb t tijdje niet gespeeld en ben beetje :$ de plekken (de namen ervan ) kwijt Dus als jullie mischien iets duidelijker kunnen zeggen waar ik moet zoeken (i.v.b. met dat ene ) en precies waarnaar...... kweet natuurlijk wel hoe je pics maakt en er opzet ...;
SWYV Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ik heb in de Lil Probe Inn iets vreemds opgemerkt van 2grote dingen 1) man in het zwart 2) bij de trap 1) man in het zwart zie ik geen varken op de rug? (aanwijzing naar Piggsy uit Manhunt) 2) bij de trap als ik bij dit trap staat is dat niet raar, CJ en andere peds die bij die trap langskomen krijgen opeens een schaduw en als ik daar sta wordt de texture van CJ kledy lelijker van kwaliteit, vreemd? van dit zie ik geen mannengeslacht daar? (vanwege R* droge humor over p*rn*) goed kijken naar verschil van kleuren (lichtgrijs en donkergrijs)
Carl_Johnson2 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ja goedzo ik ga ook ff naar lil probe inn.
LBG Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Sorry maar ik vind deze hele actie wel erg amateuristisch, je zegt ik heb mensen nodig enzo en dan zewg je gewoon ok, ga maar zoeken. En over die man met de zwarte jas, je kan hem soms over aliens horen praten, ik weet niet meer precies wat hij dan zegt maar moet je maar eens met hem mee lopen of tegen hem aan lopen enzo.
Certified Gangsta Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 die gast met die hoed kom je ook tegen in de missie van The Truth waarin je Maccer en Kent Paul moet ophalen in de desert en dan als je bij de Snake Farm komt staat hij daarbij. ik weet de naam niet meer van de missie maar je ziet hem in een tussenfilmpje wat zeggen en dan begint hij (en zijn aanhang) op je te schieten.
SWYV Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 ik kan niet op geluiden beluisteren, want ben namelijk doof dusja ik zal vandaag in de area 69 onderzoeken
Flame^ Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 @SWYV je eerste vind ik goed gevonden, zover ik weet is die nog niet ontdekt, gg . Overigens raad ik het gehele team aan om veel georganiseerder te werken mits je echt resultaten wilt hebben. In het verleden zijn diverse teams opgestart, en van alle is niks goeds terecht gekomen, goede organisatie (die er toen niet echt was), speelde een grote rol. Laat dat dus een les zijn wil je niet net zo eindigen
GTAVC Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) ik heb groene lichten gezien bij mount chiliad was wel met fly code om dat ik nog op LS zit Hier de screens Hier de eerste het was zo'n 00.34 boven mount chiliad de tweede 00.49 boven wetstone 1.02 een beetje midden in wetstone en mount chiliad PS. het is een beetje onduidelijk want ik moest het snel de baterijen waren bijna leeg van de camera Bewerkt: 28 oktober 2006 door GTAVC
Steel Dogg Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 @GTAVC die lichten kunnen wat betekenen jah goed gedaan @SWYV goed zo! die foto's bij de trap zijn waarschijnlijk een verwijzing naar de bekende Aliens nog 3 personen te gaan
Pennywise The Clown Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Leuk idee hoor Ik wil me graag aanmelden als er nog plek is. Ik heb deze week wel nog een Examenweek tot donderdag. Mijn san andreas is nu naar de knoppen. Maar ik zal hem dadelijk installeren, Savegame erover en ik kan aan de slag. Ik wil als eerste proberen, of ik die vent in het zwart uit lil probe in kan recruteren, en dan eens naar bijv. Penoptican gaan. mvg, Pennywise
GTAVC Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) ..kan iemand niet kaartje met de zoeklocatie posten..( wat ik net al zei -- heb t tijdje niet gespeeld en ben beetje :$ de plekken (de namen ervan ) kwijt Dus als jullie mischien iets duidelijker kunnen zeggen waar ik moet zoeken (i.v.b. met dat ene ) en precies waarnaar...... nou het hoeft niet echt exatce plek te hebben maar we zoeken zonbeetje in het heel het bos gebied de woestijn en de bergen dus daar moet je goed zoeken Bewerkt: 28 oktober 2006 door GTAVC
AwSom Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Die lichten die gevonden zijn , zijn volgensmij ook al eens eerder gevonden en in het forum gezet..kben nu aan het zoeken naar de topic(s) als die er zijn..... (volgensmij bleek dat een "ster" of "maan" te zijn...) GrTz ,, Miii^
nuke_obelisk Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) hier heb je nog 2 plaatjes aan de hand van bigfoot. k weet nie of je er iets mee kunt... Bewerkt: 28 oktober 2006 door nuke_obelisk
GTAVC Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 thanks obeliksk zal meteen daar gaan kijken
AwSom Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 hier heb je nog 2 plaatjes aan de hand van bigfoot.k weet nie of je er iets mee kunt... thanks obeliksk zal meteen daar gaan kijken DE BIGFOOT bestaat toch niet zijn al VELE topics aan besteed .. .ook aan dat stukje op de map wat een bigfoot-voet zou moeten voorstellen....
Recommended Posts