Jump to content

Onderzoek EASTER EGGS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

dat maak toch niet uit we zijn ermee bezig om het te onderzoeken

en ik heb er iets gevonden maar het kan ook een boom zijn het is onduidelijk was ik dee altijd nacht code en dan verspringt het weer weleens maar zoals daarnet het kan een boom zijn

het moet wel op de een of andere manier uitvergroot worden

het was 00.00 door de cheat ergens bij die mount chiliad

Bewerkt: door GTAVC
  • Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

26

• GTAVC

19

• Mythbuster

12

• Carl_Johnson2

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

nuke obelisk, wat jij aanduidt, daar staan 2 mount bikes :D

en trouwens, waar haal jij van dat "thanks to"??

th_gta_sa2006-10-2909-51-42-12.jpg - th_gta_sa2006-10-2909-51-38-54.jpg

Geplaatst:

Ik heb een vraag/idee voor dit onderzoek, misschien is het wel een grote EE, maar misschien helemaal niet, Weet iemand of het bestand "tunnels.IPL" misschien een ondergrondse tunnel ergens is ofzo?? Want als ik hem selecteer en hij is geladen in de mapeditor is alles nog steeds zwart, ook als ik omdraai zeg maar. Of is dat bestand gewoon een paar tunnels van wegen, treintunnels enz. enz.? Ik vroeg het me even af.. misschien iets om naar te zoeken bij dit EE onderzoek..

Want het zou natuurlijk kunnen dat er ergens een manier is om b.v. in een onontdekte tunnel te komen.. Dat zou misschien die grote EE zijn waar Rockstar het over heeft(ik heb de zoekfunctie gebruikt maar daar kreeg ik alleen 3 topics met bestandlijsten.. :? )

In de Mapeditor zag ik wel in de verte iets, maar als ik dubbelklikte om te selecteren, dan zei het programma dat het een lantaarnpaal ofzo was.. (was in richting van Las Venturas volgens mij)

Ik ben ook onder de map gaan kijken in dat programma maar ik zag niks vreemds.. Sorry als dit al heel vaak gevraagt is.. Maar ik kon niks vinden met zoekfunctie(En ik post het hier omdat het misschien iets kan zijn voor dit EE onderzoek... :) )

Geplaatst:
hier heb je nog 2 plaatjes aan de hand van bigfoot.

k weet nie of je er iets mee kunt...

b2xd9.th.png

b1co7.th.png

Die eerste is gewoon onzin, dan kan je wel van alles zeggen dat SA op een vierkant lijkt,

Maar die 2e is ook onzinnig, want daar staat gewoon dat de een "bedankje" willen geven aan het bigfoot team (van die monstertruck bigfoot) dat de het ontwerp van hun auto mochten gebruiken, dus gewoon een credit.

Geplaatst:

Ik zou wel mee willen doen, ik heb alleen een probleem, dan zou iemand me even een niet gemodde gta3.img moeten sturen.. want ik heb niet van alles back-ups gemaakt..

Maar mag het wel als het alleen vehicle mods zijn?? :engel: dan kan ik wel meedoen. Ookal heb ik niet altijd veel tijd.. Ik heb er veel interesse in om zoiets te doen.. Als het niet mag met vehicle mods, dan zou misschien iemand een niet gemodde gta3.img kunnen sturen? of een link daarnaar toe..(ik kan niet opnieuw installeren want mijn dvd is gebarsten en speel dus op een no-dvd.exe :( )

Grz Mythbuster

Geplaatst:
Die eerste is gewoon onzin, dan kan je wel van alles zeggen dat SA op een vierkant lijkt,

Maar die 2e is ook onzinnig, want daar staat gewoon dat de een "bedankje" willen geven aan het bigfoot team (van die monstertruck bigfoot) dat de het ontwerp van hun auto mochten gebruiken, dus gewoon een credit.

Die monstertruck heeft de naam 'monster' niet bogfoot dus...

en waar staan die 'thanks to' dingen eignelijk ?

Geplaatst:

Lijkt me echt wel laggen alleen de meeste EE zijn al gevonden dus nieuwe vinden word niet apeltje eitje als je snapt wat ik bedoel

Zo niet: heel moeilijk

hier heb je nog 2 plaatjes aan de hand van bigfoot.

k weet nie of je er iets mee kunt...

b2xd9.th.png

b1co7.th.png

hey 1 ding : we zijn nog niet op het onderwerp: Bigfoot maar op AREA69 en ''The Panopticon Killer''

ga naar pag. 1 voor meer info

dit is niet alleen voor nuke obelisk MAAR VOOR IEDEREEN!!!!! we hebben bepaalde onderwerpen!!!!\

en mensen die niet bij de team horen: Niet posten we hebben 9 leden niet voor niks (''meedoen'' posts mag wel)

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst:

Welke leden hebben jullie dan???

Ik heb me namenlijk wel aangemeld. Maar krijg niks te horen???

Geplaatst:

volgens gangstabadboys moet het nu allen nog over de panotican gaan

dan heb ik nog wat gevonden maar heb geen screen camera staat op te laden (omdat ie leeg is)

maar in die hutjes in de panotican liggen allemaal bloedvlekken op de vloer mischien dat een van juillie (lid hiervan) even screen kan maken en het is nie verzonne

Geplaatst:

Die monstertruck heeft de naam 'monster' niet bogfoot dus...

en waar staan die 'thanks to' dingen eignelijk ?

in het spel heet hij monster maar de echte monstertrucks worden ookwel bigfoot genoemd, de tekst staat er dus omdat rockstar het ontwerp van de echte monstertrucks (bigfoot) mag gebruiken voor hun "monster"
Geplaatst:

in het spel heet hij monster maar de echte monstertrucks worden ookwel bigfoot genoemd, de tekst staat er dus omdat rockstar het ontwerp van de echte monstertrucks (bigfoot) mag gebruiken voor hun "monster"

Eh.. sorry voor off-topic, veel mensen noemen ze big foots, maar er is maar 1 monster truck die Big Foot heet. Veel mensen noemen ze big foots, omdat de monster truck "Big-Foot" een van de eerste serieuze monster trucks was..

Maar on-topic: Zou ik mee kunnen doen met dit onderzoek?? Als ik een origineele gta3.img kan vinden/krijgen teminste.. :)

Geplaatst:

Je doet al mee Mythbuster . Voor de duidelijkheid!: op PAG 1 staat de ledenlijst. Nog 1 iemand kan meedoen

Dan ******* ook maar op. Ik heb me nu 2x aangemeld, Nu is het wel mooi geweest.

Nog veel plezier met jullie onderzoek naar de penoptican en bigfoot, en andere geintjes :D

Pennywise

Bewerkt: door Pennywise-The-Clown
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...