Jump to content

Onderzoek EASTER EGGS

Recommended Posts

Geplaatst:

die plaatjes van mount chiliad dat groene licht ljkt veel op een lampje dat op de tv is gericht en ik wil me graag aanmelden voor het onderzoek op easter eggs

• Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

26

• GTAVC

19

• Mythbuster

12

• Carl_Johnson2

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

nee dat is nie van mijn camera als je goed kijkt zie je nog wat roods op de screen das van de camera

ik heb bij de panotican rare dingen gezien bij nacht en miss/regen lijkt alles te bewegen

Geplaatst:

Inderdaad, ik dacht eerst ook dat ongeveer alles om me heen bewoog, elk klein topje van een boom die in de verte boven een bergje uit kwam, dacht ik, hé loopt daar nou iemand.. :D Maar, heel erg bedankt dat ik mee mag doen, ga vanavond gelijk weer kijken naar wat dingen als ik tijd heb.. :)

Geplaatst:

JAH WE HEBBEN NU ALLE LEDEN AL :) TIS VOL!

P.S. ik heb ook al een rare wilde zakenman gezien in Panopticon gebied binnenkort :foto's

Geplaatst:

Ik ga ff in area 69 maar wel met de politie uit code screens komen strax en er wordt teveel gepraat en te weinig screens gepost.

Geplaatst:

Hmm, Ik vindt nu net die kabel haspels van J. Arthur Cable Company- Carcer ook op The Panotopican... + dezelfde olievaten als in Palomino Creek..(waar die kabel haspels van Carcer ook waren..) :? Lol.. Ik post meer als ik nog iets vindt ;)

Geplaatst:
Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter Eggs

We gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro

Je hebt wel een paar dingen nodig

-GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc)

-Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken

-Interesse in onderzoek

-en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2

-JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN!

Maximaal 9 leden nodig!

P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp

ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN

NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet :) )

ok goed !
Geplaatst: (bewerkt)

ik heb via een anonieme tip info binnengekregen over : ''The Sea Monster of Panopticon'' het bevindt zich zogenaamd onder water kzal de ontvangen map eens laten zien:

owjah schakel de : CJ kan niet verdrinken cheat in want dat kan erg handig zijn !

post-42509-1162824951_thumb.jpg

Bewerkt: door gangstabadboys
Geplaatst: (bewerkt)

Hmm zal straks of morgen eens kijken.

Ik heb trouwens een onderzeeër mod voor de dinghy :D Dat is ook wel handig denk ik.. Daarmee zal ik ook wel even gaan kijken(Hij kan echt onderwater enzo.. :D )

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:
Hmm zal straks of morgen eens kijken.

Ik heb trouwens een onderzeeër mod voor de dinghy :D Dat is ook wel handig denk ik.. Daarmee zal ik ook wel even gaan kijken(Hij kan echt onderwater enzo.. :D )

Wat is een "Dinghy" :?

Geplaatst:

een rubber speedbootje maar wat heeft een sea monster met de pamotican te maken

owja ik heb nog een ding daar gezien bij een van die huisjes ligt een kettingzaag

Geplaatst:
ik heb via een anonieme tip info binnengekregen over : ''The Sea Monster of Panopticon'' het bevindt zich zogenaamd onder water kzal de ontvangen map eens laten zien:

owjah schakel de : CJ kan niet verdrinken cheat in want dat kan erg handig zijn !

Kweet neit zkr :: maaruh ,,, daar tussen zou alcatraz (zoiets) komen ..dit is een gevangenis in Amerika waar jullie vast wel eens wat over gehoord hebben.. ..,, volgensmij zou hier ook een breuklijn te zien zijn (soort sloot onderwater :puh:) ...dat zou de breuklijn van SAN ANDREAS ofzo zijn :*D:*D:*D

Geplaatst:
een rubber speedbootje maar wat heeft een sea monster met de pamotican te maken

owja ik heb nog een ding daar gezien bij een van die huisjes ligt een kettingzaag

weet je wat het ermee te maken heeft? dat het ong. op hetzelfde plek bevindt en ook nog is een verband is!

we zoeken het van top tot teen uit

Geplaatst:

Oke, maar ik heb nu eigenlijk niet zoveel tijd. Ik ben namelijk ook een mod aan het maken en heb vrij veel huiswerk(zit nog op school :D )

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...