Dj-GTA Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 die plaatjes van mount chiliad dat groene licht ljkt veel op een lampje dat op de tv is gericht en ik wil me graag aanmelden voor het onderzoek op easter eggs
GTAVC Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 nee dat is nie van mijn camera als je goed kijkt zie je nog wat roods op de screen das van de camera ik heb bij de panotican rare dingen gezien bij nacht en miss/regen lijkt alles te bewegen
Mythbuster Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Inderdaad, ik dacht eerst ook dat ongeveer alles om me heen bewoog, elk klein topje van een boom die in de verte boven een bergje uit kwam, dacht ik, hé loopt daar nou iemand.. Maar, heel erg bedankt dat ik mee mag doen, ga vanavond gelijk weer kijken naar wat dingen als ik tijd heb..
Steel Dogg Geplaatst: 31 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 JAH WE HEBBEN NU ALLE LEDEN AL TIS VOL! P.S. ik heb ook al een rare wilde zakenman gezien in Panopticon gebied binnenkort :foto's
Carl_Johnson2 Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Ik ga ff in area 69 maar wel met de politie uit code screens komen strax en er wordt teveel gepraat en te weinig screens gepost.
Mythbuster Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Hmm, Ik vindt nu net die kabel haspels van J. Arthur Cable Company- Carcer ook op The Panotopican... + dezelfde olievaten als in Palomino Creek..(waar die kabel haspels van Carcer ook waren..) Lol.. Ik post meer als ik nog iets vindt
nationalist Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Mensen ik ben het zat om telkens topics te zien over ''Bigfoot'' ''The Panopticon Killer'' enz. en ''Area 69'' dus start ik operatie: Easter EggsWe gaan met dit onderzoek San Andreas onderzoeken. En nee dit is heel wat anders dan CSI San Fierro Je hebt wel een paar dingen nodig -GTA SA op 1 van de 3 consoles (het liefst pc) -Nightvision en Thermal Goggles om goed te onderzoeken -Interesse in onderzoek -en geen mods want de meeste mensen hebben dit spel op de ps2 -JE MOET VOORAL ACTIEF ZIJN! Maximaal 9 leden nodig! P.S. We gaan van Onderwerp naar onderwerp ALS JE JE NIET GEDRAAGT/OF NIET MEEWERKT OF ONNODIGE FOTO'S PLAATS KRIJG JE EEN WARN NA 2X GA JE UIT DE TEAM! (hopelijk gebeurt dat niet ) ok goed !
Steel Dogg Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) ik heb via een anonieme tip info binnengekregen over : ''The Sea Monster of Panopticon'' het bevindt zich zogenaamd onder water kzal de ontvangen map eens laten zien: owjah schakel de : CJ kan niet verdrinken cheat in want dat kan erg handig zijn ! Bewerkt: 6 november 2006 door gangstabadboys
Mythbuster Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Hmm zal straks of morgen eens kijken. Ik heb trouwens een onderzeeër mod voor de dinghy Dat is ook wel handig denk ik.. Daarmee zal ik ook wel even gaan kijken(Hij kan echt onderwater enzo.. ) Bewerkt: 6 november 2006 door Mythbuster
Dj-GTA Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 die onderzeeër is egt handig vooral in dit geval
Dr.dolittle Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 Hmm zal straks of morgen eens kijken.Ik heb trouwens een onderzeeër mod voor de dinghy Dat is ook wel handig denk ik.. Daarmee zal ik ook wel even gaan kijken(Hij kan echt onderwater enzo.. ) Wat is een "Dinghy"
GTAVC Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 een rubber speedbootje maar wat heeft een sea monster met de pamotican te maken owja ik heb nog een ding daar gezien bij een van die huisjes ligt een kettingzaag
AwSom Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik heb via een anonieme tip info binnengekregen over : ''The Sea Monster of Panopticon'' het bevindt zich zogenaamd onder water kzal de ontvangen map eens laten zien:owjah schakel de : CJ kan niet verdrinken cheat in want dat kan erg handig zijn ! Kweet neit zkr :: maaruh ,,, daar tussen zou alcatraz (zoiets) komen ..dit is een gevangenis in Amerika waar jullie vast wel eens wat over gehoord hebben.. ..,, volgensmij zou hier ook een breuklijn te zien zijn (soort sloot onderwater ) ...dat zou de breuklijn van SAN ANDREAS ofzo zijn
Steel Dogg Geplaatst: 8 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 november 2006 een rubber speedbootje maar wat heeft een sea monster met de pamotican te makenowja ik heb nog een ding daar gezien bij een van die huisjes ligt een kettingzaag weet je wat het ermee te maken heeft? dat het ong. op hetzelfde plek bevindt en ook nog is een verband is! we zoeken het van top tot teen uit
Mythbuster Geplaatst: 8 november 2006 Rapport Geplaatst: 8 november 2006 Oke, maar ik heb nu eigenlijk niet zoveel tijd. Ik ben namelijk ook een mod aan het maken en heb vrij veel huiswerk(zit nog op school )
Recommended Posts