Jump to content

Onderzoek EASTER EGGS

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil de mensen die aan het zoeken zijn naar "on-ontdekte eastern eggs"niet demotiveren :roll: ,maar toch heb ik de indruk dat er niet veel meer te vinden is in San-Andreas (ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb :sst: ).

Ik bedoel:hoe lang bestaat San-Andreas nu onderhand al???...tel daarbij op het aantal mensen dat wereld-wijd dit spel speeld of heeft gespeeld,en daarbij denk ik niet dat RockStar zijn "eastern eggs"zo goed verbergd dat er c.a 3 jaar later nog steeds onontdekte "eggs"liggen te wachten om ontdekt te worden :bier: .

Maar desondanks hoop ik natuurlijk van harte dat er toch nog iemand is die zijn ogen net even wat meer de kost geeft als een ander en er alsnog een vind :klap::dans: .

Veel succes met jullie zoektocht naar de "paas-eitjes" ;)

• Reacties 141
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Steel Dogg

26

• GTAVC

19

• Mythbuster

12

• Carl_Johnson2

11

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik ga uit het team omdat ik een ruzietje met de leider heb.

veel geluk met paas-eitjes zoeken

Geplaatst:
owkee hoe kan ik me er dan nu voor aanmelden en ik ps2 versie is dat erg

ik wil ook meedoen kan ik joinen?

Geplaatst:

owkee hoe kan ik me er dan nu voor aanmelden en ik ps2 versie is dat erg

ik wil ook meedoen kan ik joinen?

jah jij komt in de plaats van CJ 2 :)

Geplaatst:
Egt welke?of maak je een grapje ofzo?

Maar ik ga aan de slag kheb ff opgezogt op wikigta waar de vindplaatsen zijn en ik ga ff Area 69 bezoeken

je kunt beter boij the big ear kijken voor die thermal dinges dan heb je geen 5 sterren.

die easter egg waarbij er een text komt van " there are no easter eggs here" is boven aan de brug daar moet je met jetpack helemaal naar het bovenste puntje van de brug vliegen.

Geplaatst:

Egt welke?of maak je een grapje ofzo?

Maar ik ga aan de slag kheb ff opgezogt op wikigta waar de vindplaatsen zijn en ik ga ff Area 69 bezoeken

je kunt beter boij the big ear kijken voor die thermal dinges dan heb je geen 5 sterren.

die easter egg waarbij er een text komt van " there are no easter eggs here" is boven aan de brug daar moet je met jetpack helemaal naar het bovenste puntje van de brug vliegen.

zou ik ook zeggen :puh: er zitten geen easter eggs! juist verdacht en dat wordt onze volgende doel waar we ons op richten

Geplaatst:

Okey, ik heb gisteren met die onderzeeër nog gekeken voor dat zogenaamde zeemonster... maar ik zag niks, toen heb ik nog even gewoon gezwommen en ook niks..

Dat lijkt me idd een goed idee gangstabadboys :)

Geplaatst: (bewerkt)

eey ik wil nog wel mee doen(als het kan) ik heb san andreas op de pc en zit en bijna elke dag op. 8)

Bewerkt: door [N]Gangsta!!!
Geplaatst:

nee dat kan nie meer

ik heb nog effe bij de plekken waar die leatherface/kettingzaagmans zou moeten zitte weze kijke

hier is dat hutje van catelina

en er lopen bloed spore vanaf de deur

en hier de rolstoel

die rolstoel was niks bezonders maar da bloed bij de deur...

Geplaatst:

goed werk ! we zitten op het goeie spoor lijkt me :) die zeemonster lijkt nep te zijn

SeaMonster of Panopticon : Conclusie: NEP!

Geplaatst:

een vriend van mij kwam wel een keer met het verhaal dat bij dat hutje om 00:00 groene rook uit de schoorsteen kwam en dat ze binnen licht zagen branden met schimmen ze gingen naar binnen en waren meteen dood zonder iets gezien te hebben. :ch::*D

Geplaatst:

mensen, ik heb topnieuws!!!!!!!!

WE GAAN HET ONDERZOEKSTEAM UITBREIDEN MET 5 MENSEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

dus er komen 5 mensen bij

Als het kan zou ik graag bij het onderzoek team willen zitten.

ik hou van zoekwerk e ik zoek al heel lang naar easter eggs.

ik heb san andreas op ps2 en kan geen screenshots trekken.

kan ik erbij?

Bewerkt: door gta dylan

zoals ik eerst ook zei wil ik wel meedoen :bier:

Bewerkt: door [N]Gangsta!!!
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...