Mythbuster Geplaatst: 15 november 2006 Rapport Geplaatst: 15 november 2006 (bewerkt) Hmm hey Ik heb laatst ook iets gevonden, (ik heb zoekfunctie gebruikt) er is zo'n brug daar bij de panopticon(of hoe schrijf je dat..)(in de buurt dacht ik) en Ik weet niet meer precies hoe laat, maar er zat blauw licht onder terwijl er niks was.. plaatje: http://img170.imageshack.us/my.php?image=gallery260st4.jpg Best wel vaag.. (Misschien een volgend onderwerp: Wat dat is..) Verder kan ik bij die Gant Bridge over dat "there are no Easter Eggs up here. Go Away" enzo nog niks vinden.. Maar ik zal straks nog is gaan kijken.. (of morgen.., net anderhalf uur GTA gedaan zonder iets te vinden dus ik ben het een klein beetje zat vandaag ) Bewerkt: 15 november 2006 door Mythbuster
Da Phoenix Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 Kan ik ook nog meedoen Ik heb San Andreas op de PC. Ik heb wel Auto-mods geïnstalleerd maakt dat uit? PHXRMX91
GTAVC Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 nee dat is nie erg die car mods voor zover ik weet tasten die geen EE's aan die maan bij SA die heeft wel wat weg van zo'n jason voorhees mask mischien komt die killer alleen te voorschijn met dat gezicht als een soort weerwolf ecfect maar dan kettingzaag freak in plaats van weerwolf
gta dylan Geplaatst: 16 november 2006 Rapport Geplaatst: 16 november 2006 dat vind ik wat vergezocht. ik denk dat die killer gwn ergens op en bepaald uur op een bepaalde plaats zit. ik wil bij het onderzoek team!
Steel Dogg Geplaatst: 16 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2006 het is weer vol!!! je kan je niet meer aanmelden!! p.s. ik ga ook niet NOG meer uitzonderingen maken
AwSom Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) NOGMAALS hoe open je het bestand gta3.img ??? ik heb denk ik wat gevonden en wil kijken of ik hier nog meer bewijs^kan vinden?? Oja,, kheb ook nog ff in Lil'prob inn gekeken ..daar zag ik dit liggen :: Ik wil dus HEEEEL graagweten wat hier op staat...kan het zelf jammer genoeg neit ontcijferen.. Bewerkt: 17 november 2006 door Dutchy3010
gta dylan Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 dat lijken wel documenten. maar veel zie ik er niet in. maar wat doet die cirkel erin?
AwSom Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 dat lijken wel documenten.maar veel zie ik er niet in. maar wat doet die cirkel erin? Daarom post ik het...als we dit kunnen ontcijferen...,, ik denk dat het ook iets te maken heeft met de ufo's^ en het zijn allemaal dezelfde blaadjes...dat rondje wat er opstaat kan iets belangrijks aangeven..iemand een idee hoe we dit kunne "ontcijferen"^?
gta dylan Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ooit gehoord van graancirkels? veel kunnen we denk ik niet oncijferen want het zijn wat krabbels. maar graancirkels zijn cirkels in het graan gemaakt door "ufo's". misschien helpt dat je verder.
AwSom Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 ooit gehoord van graancirkels?veel kunnen we denk ik niet oncijferen want het zijn wat krabbels. maar graancirkels zijn cirkels in het graan gemaakt door "ufo's". misschien helpt dat je verder. Kvat neit wat je hiermee bedoelt hoowr
gta dylan Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 kijk:er staat een cirkel op het blad. misschien is het een aanwijzing naar de countryside van san andreas. naar de velden.
Mythbuster Geplaatst: 17 november 2006 Rapport Geplaatst: 17 november 2006 (bewerkt) Dat lijkt me erg ver gezocht eerlijk gezegt, Ik denk eerder dat het idd gewoon krabbels of allemaal letters door elkaar gehusseld(net als op dat eene groene pak met eten waar bij "ingrediënten" alleen maar jklsgjskld enzo staat.. ) Misschien kan iemand eens in de files van GTA naar deze blaadjes zoeken, misschien dat je dan kan zien wat erop staat.. Die cirkel zou (als er echt iets op staat en het niet gewoon gekrabbel/gehusselde letters zijn) om een belangrijk woord in de text kunnen staan, ge-arceerd dus. Verder heb ik die scheepshoorn bij de Gant Bridge nog niet gehoord.. niet dat ik er echt lang heb rond gevaren, want eerst ging m'n squalo kapot(Jaja ik kan niet varen, middle of nowhere en dan nog een boot vernielen ), toen ben ik naar land gezwommen en wou ik een auto jatten, zonder in de gaten te hebben dat er 1 agent naast me liep, 1 politie auto 3 auto's voor me reed, en 1 politie auto achter me stond.... dus toen kon ik niet echt meer rustig "onderzoeken" EDIT: Nog een idee voor die cirkel: Misschien moet het lijken alsof er een glas (met water ofzo) op heeft gestaan, dat maakt ook kringen volgens mij Om het een beetje realistisch te maken zou Rockstar dat gedaan kunnen hebben.. EDIT2: Ook zie ik naast die kring, een soort schoenzool vorm op het blad.. Ik denk niet dat jullie dat erin zien, want het is ook maar heel vaag.. Je moet heel goed kijken, en met een beetje geluk zie je een soort lichtere vorm in de 2 kringen die ik erop heb getekend.. dit vindt ik op een schoenzool lijken.. Maar je moet wel veel fantasie hebben ik vind het erop lijken, kijk maar ff goed : (het onderste is de hiel) Bewerkt: 17 november 2006 door Mythbuster
ikt Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 GTA3.IMG voor SA open je met IMG Tool 2.0.
Steel Dogg Geplaatst: 18 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2006 die krabbels zijn denk ik niet echt een aanwijzing aangezien in SA meer van dat soort dingen inzitten maar jullie weten vast wel van die BodyBags in El Casto El Diablo ofzo. Laten we ons daar maar op richten
TheMassacre Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik wil zeker meedoen man ! Ik heb misschien al wat gevonden. ik hoor het wel of ik mee kan doen. Greetz TheMassacre.
Recommended Posts