Steel Dogg Geplaatst: 30 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2006 het zou alles kunnen zijn alleen ons taak is het ONDERZOEKEN dus als je iets opvalt bijv. dat een type voertuig rondom die buurt(en) zijn ofso meld het dan meteen want ik zou graag willen weten wie die ''Serie'moordenaar' is
NineEleven Geplaatst: 30 november 2006 Rapport Geplaatst: 30 november 2006 goede theorien, maar die zijn al lang gegeven en zo iets kan je niet bewijzen. volgens mij toch.
Cabron Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 ik vind het wel interessant misschien heeft het met die kentekenplaat te maken van de bobcat ? als je de cijfers door letters veranderd bijv A = 1 B = 2 en de 0 moet je gewoon laten staan dan staat er iets van Goacdof misschien meot je die letters in een andere volgorde zetten
gta dylan Geplaatst: 3 december 2006 Rapport Geplaatst: 3 december 2006 dat vind ik wel wat vergezocht. ik weet niet of er een serie moordenaar in san andreas zit. anders zou iemand die al gevonden hebben.
PB_soldier Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 de enige serie moordenaar in sa is volgens mij gewoon cj die heeft al heel wat mensen tussen 6 planken geholpen tog?
Mythbuster Geplaatst: 4 december 2006 Rapport Geplaatst: 4 december 2006 Tsja CJ is ongeveer wel de grootste killer in SA Maar ik denk dat er toch wel een verklaring voor die lijkzakken is.. Misschien erg verstopt en moeilijk vindbaar, maar hij zal er wel zijn denk ik.
PB_soldier Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 waar zijn die lijkenzakken dan? heeft iemand een kaartje voor me dan kan ik misschien meezoeken. ik heb hem wel voor xbox maar als ik picas heb upload ik ze wel
PB_soldier Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Alstjeblieft: Moon. bedankt MB ik heb trouwens nog iets, ik weet dat het bekend is dat als je met een jetpack naar het topje van de brug vliegt dat er dan een tekst komt met " there are no easter eggs up here" maar wat als je er nou blijft staan want daar in de buurt komen ook rare "sterren" sommige denken dat het ufo's zijn maar misschien kun je ze vanaf daar beter zien misschien gebeurt er wel wat. ik zit nu op school maar ik ga het thuis proberen
[N]Gangsta!!! Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) je bedoelt zeker met die ''ufo's'' die rode gele en groene lichtjes in de lucht. Maar die zijn overal waar je staat te zien.... op dit plaatje sta ik op dat grote gebouw in los santos dus dat is niet echt in de buurt... Bewerkt: 5 december 2006 door [N]Gangsta!!!
Steel Dogg Geplaatst: 5 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2006 (bewerkt) weet je de hele onderzoek loopt naar de kl0te dus ik stel voor dat we gaan stoppen! dit kan zo niej langer: ik zei tog duidelijk in me eerste post: alleen LEDEN mogen posten en kijk is wat iedereen doet Bewerkt: 5 december 2006 door gangstabadboys
Cabron Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 je kan toch niet mensen verbieden hun zegje te doen..
Mythbuster Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Ik heb een idee, als iedereen die GEEN lid is en toch misschien iets heeft gevonden, dan pm'ed diegene een van de leden of de leider van dit onderzoek, die kan het dan posten of terug sturen dat het bekent is, of onzin (of op een andere manier niet goed genoeg is om te posten)
Moonbeam Geplaatst: 5 december 2006 Rapport Geplaatst: 5 december 2006 Eh.. jongens? Ik weet niet of dit alles, de ''alleen LEDEN mogen posten'', iets met het feit te maken hebben dat ik een kaartje voor PB_Soldier maakte, als dit zo is neem dan bij deze van mij aan dat ik niet wist dat dit een 'besloten' topic was. Mijn excuus als ik hier niet zou mogen posten Mvg, Moonbeam P.S: Mischien dat iemand die bij het topic 'hoort' een PB aan Dutchy zou kunnen sturen of ze 'Members Only' in de titel kan zetten want het is nu niet helemaal duidelijk >>> Door Dutchy3010: Goed idee! Een PB is niet meer nodig... <<<
Steel Dogg Geplaatst: 6 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2006 mar ok srry kwas chagrijnig ontopic: ok Mythbusters idee lijkt me best slim dus laten we het zo doen :
Recommended Posts