ledjesfreak Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 mischien een rare vraag, maar ik zoek een foto camera maar kan hem nergens vinden? iemand een idee mischien? alvast bedankt, ledjesfreak Reageren
mario-leader Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 kijk hier maar eens Reageren
ledjesfreak Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 had ook via wikigta gezocht maar niet gevonden. bedankt voor de snelle reactie greetz ledjesfreak Reageren
ThaDcc Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik heb me ook kapot gezocht naar waar mijn foto's heen gingen als ik foto's had gemakt met SA voor de PC maar ze staan ergens in GTA San Andreas User Files onder Gallery. Reageren
Velaro Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik heb me ook kapot gezocht naar waar mijn foto's heen gingen als ik foto's had gemakt met SA voor de PC maar ze staan ergens in GTA San Andreas User Files onder Gallery. Je kan je foto's vinden die je hebt gemaakt in het spel in onderstaande map vinden: =C:\Documents and Settings\***\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files\Gallery Of gewoon op jouw bureaublad naar jouw documenten gaan en dan verder geen met het bovenstaande. De fotocamera kan je vinden in jouw huis in Grove St. maar die vraag is al beantwoord door mario-leader. Reageren
yvea0 Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Edit: Valero was me voor >>> Door Dutchy3010: Dit is dus spam. Je kon makkelijk zien dat Velaro al had gepost, aangezien er bijna 18 uur tussen zit! Gelieve dit niet meer te doen.<<< Bewerkt: 28 oktober 2006 door Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.