Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 1) ik ben met Robbing Uncle Sam bezig maar gaat dat op tijd??met die dozen?? 2)als je alle territoria's hebt veroverd zijn er dan ook nog wel ballas en vagos in los santos?? alvast bedankt Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) 1. Nee er zit geen tijdslimiet. Er is echter wel een beperking aan het aantal kogels dat Ryder kan verdragen. 2. Als je alle gebieden in Los Santos hebt veroverd zijn er inderdaad geen Vagos en Ballas meer. Echter komen ze nog wel voor in de missies. Daarnaast is het verhaallijn zo dat het veroveren van alle gebieden op dit moment in het spel nog niet belangrijk is, deze zul je allemaal weer kwijtraken. Edit: @Flying Dutchman, daar had ik natuurlijk wel op gelet en er was niemand bezig. Dus... Bewerkt: 26 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Advancegta Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) De enige tijd limiet die in deze missie voorkomt is de tijd waarin je met de heftruck de dozen in moet laden. Deze tijd limiet (Voordat Ryder doodgaat) is simpel te verlengen door als ryder aangevallen word zijn aanvallers te vermoorden. Kijk trouwens voor meer informatie over deze missie hier. Over je tweede vraag , Hier weet ik helaas geen antwoord op want ik heb nog nooit alle terriotorias veroverd. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Advancegta Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ok bedankt maar wat is het beste terri veroveren of niet?? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) 1. Nee, het gaat niet op tijd. Wel moet je oppassen dat Ryder niet vermoord wordt door de soldaten. Ze zullen gewoon ergens spawnen, daar kun je niets tegen doen. Je kunt snel de dozen inladen, en dan klaar zijn voordat Ryder doodgeschoten is. Je kunt ook Ryder helpen op de soldaten te schieten, zodat Ryder minder beschoten word en je zo dus wat meer tijd hebt om de dozen in te laden. Kijk ook eens op deze pagina van Wikigta. Mocht het je écht niet lukken, kijk dan even in het savegame aanvraag forum. En post daar je savegame, zodat iemand anders hem voor je zou kunnen doen. 2. Nee, als je ze allemaal hebt veroverd, zullen de andere gangs niet meer actief zijn in Los Santos. Jouw gebieden zullen dan ook niet meer aangevallen worden. Succes nog met GTA San Andreas! Edit: Bedankt, HerrieM en Advancegta, dat jullie me snel voor willen zijn met veel kortere, inhoudslozere posts. Je had kunnen zien dat ik al aan het posten was. Ga vooral zo door. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Flying Dutchman Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) [1] Nee, er is geen tijdslimiet ingesteld bij deze missie. Kijk wel uit dat Ryder niet wordt doodgeschoten door de legermannetjes, help hem daar af en toe dus even mee. Extra informatie over deze missie kun je hier vinden. [2] Als je alle gebieden hebt, dan blijven die wel steeds onder constante aanval van de verschillende gangs. Er kunnen dus steeds weer verschillende aanvallen komen, dus heb je kans dat je door jouw eigen gebied inderdaad wel mannetjes kunt tegenkomen van de andere gangs. Het is overigens niet verstandig om meteen alles te gaan veroveren, want later in het spel, als je naar de volgende stad gaat, dan raak je alle gebieden weer kwijt. Aan het einde van het spel zul je wel weer 33% van de gebieden moeten veroveren om de laatse missies te doen. ok bedankt maar wat is het beste terri veroveren of niet?? Je kunt het in het begin beter niet doen. Kijk maar in de tweede alinea van nummer twee hierboven... Bewerkt: 26 oktober 2006 door Froodooo Reageren
Visser23 Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ok ik weet genoeg er hoeven geen reacties te komen bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.