Jump to content

driehoeken in mensen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb een probleem met de graphics van mijn SA

Als ik op straat loop en ik kijk naar mensen, zie ik driehoeken in ze (daar kijk ik doorheen)

Af en toe zie ik zelfs helemaal geen mensen!, dan zie ik alleen het driehoekje boven hun hoofd als ik aim met de rechter muisknop, kan iemand mij helpen?

Grz.

Roy

Geplaatst:

Een rare bug. Het allereerste wat je natuurlijk kan proberen is GTA San Andreas opnieuw te installeren en waarschijnlijk is het dan toch wel opgelost. Wellicht kan je er ook even een screen van maken dan is het voor ons ook wat duiddelijker. Bedoel je met die driehoeken dat driehoekje wat zichtbaar word als je een mens onder schot houd? Als dat het geval is het je mischien eens moeten kijken wat voor grafische kaart je hebt , mischien is dit net het minimale en ondervind je er daardoor nog problemen mee.

Geplaatst:

Zou het kunnen dat jouw computer eigenlijk niet de minimale systeemeissen van GTA heeft? Mocht je niet weten welke dat zijn, hier een opsomming van de systeemeissen die je minimaal nodig hebt:

Processor: 1 GHz Intel Pentium 3 of een AMD Athlon Processor

Geheugen: 256MB RAM

DVD-Speler: 8x DVD-ROM

Harddisk: 3.6 GB aan vrije ruimte

Videokaart: 64MB Video kaart met DirectX 9 compatible drivers ("GeForce3" of beter)

Geluidskaart: DirectX 9 compatible Stereo Sound Card

Toetsenbord & muis

Windows 2000 of nieuwer

Als je dat dus niet hebt, kunnen dit soort problemen voorkomen.

Als je wel gewoon deze systeemeissen hebt, kijk dan of je met de Display Options wat kunt spelen om het beeld wel weer goed te krijgen. Bijvoorbeeld alles goed op jouw computer aanpassen, of alles juist wat lager dan normaal.

Succes ermee! ;)

Geplaatst:

Hier ff een screenshot

buggqa3.png

trouwens.. Als ik de graphics op zijn laags staat doet hij het nog steeds niet en ik heb ook de nieuwste driver voor mijn video kaart!

Grz.

Roy

ik heb SA al zo vaak opnieuw geinstalleerd maar het maakt niks uit, en de minimale eisen haal ik makkelijk :*D maar toch doet SA dit.

Geplaatst:

Hier was wel een verklaring voor. Het kwam door een bepaalde ATI-kaart die dit soort rare fratsen vertoonde. Volgens mij was hier niet echt een oplossing voor... Als je geen ATI-kaart hebt, helpen we je graag verder. :cya:

Geplaatst:

ik heb inderdaad wel een ati videokaart, maar mijn kamaraad die had eerst ook dit probleem, maar toen hij de nieuwste driver installeerde werkte het wel weer goed :? hij heeft de zelfde videokaart als ik! :bonk:

Geplaatst:

vaag... ik heb zelf ook een ati kaart en gta3 en vc werken wel redelijk, maar soms zitten er inderdaad foutjes in. ik had een keer een map voor gta3 geinstalleert die ook half doorzichtig was. een tijd daarna ging onze computer kapot, en moesten we hem helemaal opnieuw installeren, maar toen deed die map wel normaal. probeer dus eerst ff om sa opnieuw te installeren, en anders de drivers van de videokaart ook. meer kan ik niet bedenken.

Geplaatst:
Hier was wel een verklaring voor. Het kwam door een bepaalde ATI-kaart die dit soort rare fratsen vertoonde. Volgens mij was hier niet echt een oplossing voor... Als je geen ATI-kaart hebt, helpen we je graag verder. :cya:

Ik denk dat dit kan

Want is SA niet optimaal voor nVidia

Ontopic:Heb je de laatste drivers van je kaart?

kijk eens hier

Cencicodis :cya:

Geplaatst:

Hoi Hansswans,

Op ons forum is een tijd geleden een topic over het zelfde onderwerp geopend. Namelijk dit topic. Misschien staat hier wat nuttige informatie voor je in.

Wat je zelf overigens het beste kan doen is je settings op het laagste niveau zetten. Meestal valt de bug dan wel mee.

Ikkes.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...