King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik had even niets te doen en ik heb deze gemaakt! Graag Rate's, Comment's & TIPS!! Reageren
Vincenzo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Hij is te groot voor het Forum qua kb's. Hij is wel mooi, maar dat rond Eminem is niet zo mooi. Verder staat het plaatje er mooi in en de rechtse letters ook. Maar de linkse letters kan ik niet lezen door dat vage rond Eminem. Een mager 7tje. Tips: Tja, ik ben nog maar een beginner dus tips heb ik niet. Behalve deze: Ik zou hem maar weghalen, want hij is te groot. Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Tips: Tja, ik ben nog maar een beginner dus tips heb ik niet. Behalve deze: Ik zou hem maar weghalen, want hij is te groot. Hij is niet te groot de officiele maten zijn 500x150 (grootste maat van Sig) En hij is 128 Kb.. Heb ik naar gecheckt!! En Links boven in de hoek staat R.I.P. PROOF Reageren
Vincenzo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) En hij is 128 Kb.. Heb ik naar gecheckt!! Kijk dat is het hem nou. Hij mag maar 100 KB zijn. Check de regels maar eens. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Vincenzo Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Volgens mij mocht je 150 Kb hebben.. Ik kan het ook mis hebben want ik weet het niet meer!! Anders moet ik hem even verkleinen!! Reageren
Vincenzo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dit is een qoute uit de regels: Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 kilobyte Dus je moet hem gaan verkleinen. Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Nog meer rate's, comment's and TIPS??? Reageren
.Scarface. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ziet er erg vet uit, King. Ik vind alleen de tekst linksboven Em's zijn schouder niet zo mooi. Voor de rest: toppie. Reageren