King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik had even niets te doen en ik heb deze gemaakt! Graag Rate's, Comment's & TIPS!! Reageren
Vincenzo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Hij is te groot voor het Forum qua kb's. Hij is wel mooi, maar dat rond Eminem is niet zo mooi. Verder staat het plaatje er mooi in en de rechtse letters ook. Maar de linkse letters kan ik niet lezen door dat vage rond Eminem. Een mager 7tje. Tips: Tja, ik ben nog maar een beginner dus tips heb ik niet. Behalve deze: Ik zou hem maar weghalen, want hij is te groot. Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Tips: Tja, ik ben nog maar een beginner dus tips heb ik niet. Behalve deze: Ik zou hem maar weghalen, want hij is te groot. Hij is niet te groot de officiele maten zijn 500x150 (grootste maat van Sig) En hij is 128 Kb.. Heb ik naar gecheckt!! En Links boven in de hoek staat R.I.P. PROOF Reageren
Vincenzo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) En hij is 128 Kb.. Heb ik naar gecheckt!! Kijk dat is het hem nou. Hij mag maar 100 KB zijn. Check de regels maar eens. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Vincenzo Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Volgens mij mocht je 150 Kb hebben.. Ik kan het ook mis hebben want ik weet het niet meer!! Anders moet ik hem even verkleinen!! Reageren
Vincenzo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dit is een qoute uit de regels: Signature: Maximaal 500x150 pixels, Maximaal 100 kilobyte Dus je moet hem gaan verkleinen. Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Nog meer rate's, comment's and TIPS??? Reageren
.Scarface. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ziet er erg vet uit, King. Ik vind alleen de tekst linksboven Em's zijn schouder niet zo mooi. Voor de rest: toppie. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ja, erg mooie signature, goed gedaan Die tekst wat boven Eminem staat is inderdaad niet zo mooi zoals .Scarface. als zei. Voor de rest is het een top Signature Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ziet er erg vet uit, King. Ik vind alleen de tekst linksboven Em's zijn schouder niet zo mooi.Voor de rest: toppie. Graag wel wat uitgebreiden commentaar en zal je hem ook willen rate's!! WELCOME OP DE FORUM TROUWENS!! Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Mooie sig Romano. De tekst: Eminem Welcome to Detriot City is erg mooi gedaan. Je hebt precies de goede font en kleur uitgekozen. Toppie Maar het Smugde (dat is het toch?) Rond Eminem is niet mooi. Het verpest de signature een beetje. Als je Eminem en gewoon voor plakt zonder Smugde is hij veel mooier De tekst R.I.P Proof is ook niet erg mooi het past niet erbij. Dus werk nog aan je signature en je hebt zeker een 9 ! Tot nu toe heb je een -7. Succes nog ! Daan Reageren
King Room Geplaatst: 28 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik heb wat aanpassingen gedaan en dit is nu het resultaat geworden!! Graag Rate's and Comment's and TIPS!! Reageren
Froop Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ten eerste is detroit verkeerd geschreven, en de text waar ie in staat is nogal pixelig. Verder blendt de render totaal niet met de achtergrond. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 ja idd detroit is verkeerd geschreven voor de rest is hij mooi! verdiend minstens een 8 Reageren
Crankeye Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik vind 'm wel vet, alleen de kleuren passen niet zo goed... Omdat het Eminem is geef ik je een 8 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.