.Scarface. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Laat de CnC maar komen. Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Ik vindt hem opzich wel mooi!! Die lippen komen mooi naar voren!! En de lens flare aan de boven kant vindt ik ook wel redenlijk! TIP: Maar ik had toch ergens je naam gezien .ScarFace. Ik geef je een 7,5/10 omdat je net nieuw op de forum bent!! KING ROOM Bewerkt: 26 oktober 2006 door King Room Reageren
.Scarface. Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dank je voor je rate, maar er zit geen lens flare in. Reageren
Ferre Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Dank je voor je rate, maar er zit geen lens flare in. Nee, da's gewoon een soft brush Nu ik toch reageer; leuke sig. Mooie stock, alleen die blauwe en groen Pen Tool dingen vind ik er niet bij passen. Die C4D links is wel leuk, alleen past het er niet zo goed bij. Verder is het wel een goede stock 65% Reageren
.Scarface. Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Nog meer rates? Reageren
.Antonio Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Idd heel mooi, die strepen aan de zijkant die zo naar boven komen, heel mooi, niet geanimeert maar toch zit er iets van beweging in. Ook je naam er mooi in, mooi font. En een soort van kader erom heen gedaan, lijkt wel iets van een auto ofzo. 8/10 Reageren
Nielok Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Lekkere Sig! Alleen zou ik niet gestopt zijn met het resultaat dat jij hebt, nouja ik heb het lekker druk De kleuren vint ik mooi gekozen. een 8/10 van mij Reageren
Crankeye Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik vind hem echt mooi, ondanks dat de render wel iets lelijks heeft 8,7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.