Da Phoenix Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Wie zou voor mij de driving school goud willen halen ik kan er niks van :$ je mag cheaten en mods gebruiken (doe ik zelf ook ) wie wil dat doen?
Bling Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Het deed wat langer dan verwacht, ik heb helaas niet alles goud, wel bijna trouwens. Ik moet helaas weg nu en heb dus geen tijd om van de overige twee challenges goud te maken. Ook heb ik de allerlaatste challenge 'City Slicking' nog niet gehaald, misschien kan iemand anders zorgen dat de laatste drie challenges nog tot goud voltooid worden. The 360 - Goud The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Zilver Wheelie Weave - Zilver Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Nog niet gedaan Ik heb verder geen cheats/mod gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Ik wens degene die van de overige drie challenges goud gaat maken veel succes! Bewerkt: 26 oktober 2006 door Bling
Da Phoenix Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Het Liefst Alles Goud
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Back to School + Alles goud dus de Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. The 360 - Goud The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Goud Wheelie Weave - Goud Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Goud Veel plezier ermee. Bewerkt: 26 oktober 2006 door HerrieM
gblolz Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Nou zo moeilijk waren ze niet hoor Ik heb het zonder cheats en/of mods gespeeld. Beloning: Driving Skill + $2000 Savegame als bijlage toegevoegd. **EDIT** Lol kom er net achter dat een andere gast hem al heeft gedaan. GTASAsf2.b Bewerkt: 26 oktober 2006 door gblolz
Recommended Posts