Yronline Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 .. althans voor mijzelf. Ik ben pas begonnen met San Andreas en heb alle missies in Los Santos voltooid, dus ik ben nu in dat 2de gedeelte de missies aan het doen tussen de boeren, etc. Mijn vraag is of het ooit weer zal worden als toen die tijd in Los Santos met die groene/paarse/gele territories, van verschillende gangs. Omdat ik dat eigelijk wel rlxt vond, maar nu ik in dat 2de gedeelte ben, op 't platteland zijn die territories weg btw, zijn er in die missies van verschillende delen van San Andreas ook soortgelijke territories met soortgelijke gangs? ik heb trouwes hier gelezen dat de laatste (5?) missies gaan over het teruggaan naar 'the hood', als je die hebt gehaalt is dan alles weer zoals voor de missie 'Green Sabre'? Ik hoop snel een reactie te krijgen, bij voorbaat dank! YrOnline. Reageren
Velaro Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 .. althans voor mijzelf. Ik ben pas begonnen met San Andreas en heb alle missies in Los Santos voltooid, dus ik ben nu in dat 2de gedeelte de missies aan het doen tussen de boeren, etc.Mijn vraag is of het ooit weer zal worden als toen die tijd in Los Santos met die groene/paarse/gele territories, van verschillende gangs. Omdat ik dat eigelijk wel rlxt vond, maar nu ik in dat 2de gedeelte ben, op 't platteland zijn die territories weg btw, zijn er in die missies van verschillende delen van San Andreas ook soortgelijke territories met soortgelijke gangs? ik heb trouwes hier gelezen dat de laatste (5?) missies gaan over het teruggaan naar 'the hood', als je die hebt gehaalt is dan alles weer zoals voor de missie 'Green Sabre'? Ik hoop snel een reactie te krijgen, bij voorbaat dank! YrOnline. Het klopt dat je een tijdje geen gevechten meer zal kunnen uitvoeren, niet in Las Venturas, evenals San Fierro en Los Santos waar je net weg bent. Als je terug naar Los Santos gaat, zal de eerste missie die je doet 'A home in the hills' zijn dat je terug moet nemen voor Maddog en je hierna kan saven. Als je dit doet zal je echter geen basketbal meer kunnen spelen, want de bal zal verdwijnen. Je zal terug territories kunnen overnemen, en voor de laatste missie heb je minstens 35% gebieden nodig, dus ik dacht dat dit +- 15 gebieden waren. Als je nog vragen heb hoor ik het graag. Reageren
.Timothy Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) .. althans voor mijzelf. Ik ben pas begonnen met San Andreas en heb alle missies in Los Santos voltooid, dus ik ben nu in dat 2de gedeelte de missies aan het doen tussen de boeren, etc.Mijn vraag is of het ooit weer zal worden als toen die tijd in Los Santos met die groene/paarse/gele territories, van verschillende gangs. Omdat ik dat eigelijk wel rlxt vond, maar nu ik in dat 2de gedeelte ben, op 't platteland zijn die territories weg btw, zijn er in die missies van verschillende delen van San Andreas ook soortgelijke territories met soortgelijke gangs? ik heb trouwes hier gelezen dat de laatste (5?) missies gaan over het teruggaan naar 'the hood', als je die hebt gehaalt is dan alles weer zoals voor de missie 'Green Sabre'? Ik hoop snel een reactie te krijgen, bij voorbaat dank! YrOnline. Die territories ben je nu kwijt en moet je later weer terug veroveren, in andere delen zijn geen territories EDIT: Te laat...................... Bewerkt: 26 oktober 2006 door VWO-er Reageren
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Welkom op het forum. Om je gerust te stellen, ja de gang terretories zullen later in het spel weer terug komen. Als je missies doet zal je geleidelijk aan door San Andreas gevoerd worden. Elke stad heeft zijn eigen missies. Echter, alleen in Los Santos zijn er gang territories. Deze zul je weer kunnen veroveren nadat je de missie A home in the Hills hebt voltooid. Er is een glitch waardoor er buiten Los Santos ook gang terretories kunnen ontstaan. Deze glitch wordt opgeroepen door buiten het officele speelveld te vliegen. Hiervoor moet je dus enkele minuten een richting op vliegen. Dan ontstaan er rond the boat school ook gang gebieden. Bewerkt: 26 oktober 2006 door HerrieM Reageren
Yronline Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Bedankt Velaro, VWO-er en HerrieM! Thread posten, 10 minuten eten en whoopa, 3 replies! Actief forum als je 't mij vraagt nogmaals dank voor de antwoorde, ik ben weer gerustgesteld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.