Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Kan ik em hoog krijgen met de koeling die ik nu heb + xtra GPU koeling?

Ik bedoel de koeling van die Matrix

Elk hardware onderdeel is weer anders, uniek dus, het is dus ook weer uniek hoe ver jij je kaart kunt clocken, dat is voor iedereen anders en hangt van meerdere factoren af.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ook een 3870 X2 in crossfire opstelling doen? En is dat dan ook goed? Zo ja, met welke kaart kan ik dat vergelijken?

Dat zou wel kunnen, maar dan heb je quad GPU en heel veel games ondersteunen niet eens Dual GPU.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan je ook een 3870 X2 in crossfire opstelling doen? En is dat dan ook goed? Zo ja, met welke kaart kan ik dat vergelijken?

Dat zou wel kunnen, maar dan heb je quad GPU en heel veel games ondersteunen niet eens Dual GPU.

Welke kaart zou goed zijn in Crossfire of in SLI maar niet al te duur?

EDIT: Wat is NVidia Quadro?

Bewerkt: door CorrectHost
Link to comment
Delen op andere websites

Welke kaart zou goed zijn in Crossfire of in SLI maar niet al te duur?

EDIT: Wat is NVidia Quadro?

Kaarten die een grote resolutie aankunnen. Daarom zijn ze ook zo duur.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou 2 HD4870 kaarten in Crossfire kunnen zetten, of 2 HD4850 kaarten. En anders 2 nVdidia 9800GTX kaarten of iets in die richting.

Bedoel je nVidia Quadro kaarten of Quad SLI?

NVidia Quadro kaarten zijn professionele kaarten voor werkstations. De kaarten zijn geoptimaliseerd voor CAD programma's. Heeft niets met resolutie te maken. Dat is gewoon omdat je op een groot scherm beter kan modeleren. Quad SLI is de benaming voor 4 GPU's in SLI.

Maar waarom Crossfire/SLI? Koop gewoon een HD4870X2. Dat is eigenlijk al Crossfire op 1 kaart.

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, weet k dat ook weer. Nou omdat een vriend van mij graag SLI of CF wilt hebben :D

Waar kan ik 9800GTX in SLI aan linken? aan welke kaart XD

Bewerkt: door CorrectHost
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, weet k dat ook weer. Nou omdat een vriend van mij graag SLI of CF wilt hebben :D

Waar kan ik 9800GTX in SLI aan linken? aan welke kaart XD

Dezelfde kaart. De kaarten moeten precies hetzelfde zijn. Merk mag echter verschillen. Maar zijn voeding moet het wel kunnen houden!

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, weet k dat ook weer. Nou omdat een vriend van mij graag SLI of CF wilt hebben :D

Waar kan ik 9800GTX in SLI aan linken? aan welke kaart XD

Dezelfde kaart. De kaarten moeten precies hetzelfde zijn. Merk mag echter verschillen. Maar zijn voeding moet het wel kunnen houden!

Nee ik bedoel zo: 2X 9800 GTX = bijv. HD48xx

Maar wat voor een voeding zou hij een beetje moeten hebben, hoeveel watt?

Link to comment
Delen op andere websites

Watt is niet alles wat een voeding voldoende moet hebben. Beide kaarten moeten ook nog eens stroom kunnen trekken. Dat wil zeggen 2 PCI-e, en in het geval van de HD 4870 zelfs 4 PCI-e connectors aan je voeding moet zitten. De voeding moet denk ik wel een Watt of 700/800 zijn voor SLI/Crossfire. En natuurlijk genoeg Amperé op de 12v rail.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk, vooral omdat het logisch lijkt, 2 9800GTX'en in SLI ongeveer even snel is als een 9800GX2. Dat lijkt mij logsich, maar ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.

Zoek anders wat benchmarks op. ^_^

EDIT: @ Djmaddox: bedankt voor de aanvulling/verbetering

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...