Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Nou ehm kijk, het zit zo. Mijn vader had een stereotoren van Pioneer. Die is nu dus definitief stuk en ligt op de schroothoop. Maar nu heb ik daarvan nog de speakers gered. Het zijn goede Pioneer speakers met subwoofers etc. maar nu het probleem: de aansluiting. Voorheen sloot je deze speakers aan op de stereotoren door die koperen draadjes achterin met clipjes vast te maken. Nu wil ik graag deze speakers gebruiken voor mijn PS3, maar dan heb ik eerst een andere ansluiting nodig. Van deze boxen komen dus twee van die koperen draadjes af, ik wil er het liefst zo'n koptelefoon aansluiting van maken, maar volgens mij kan ik deze twee draadjes beter vergelijken met een rode en witte tulp-stekker. Mijn vraag: kan ik oude rode en witte tulpstekkertjes kapot knippen, strippen en dan aan die koperen vastdraaien?

Volgens mij is mijn uitleg echt heel onduidelijk maargoed. :7 Alle hulp is welkom! xD

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen doen, maar of het veel uithaalt betwijfel ik omdat het geluid versterkt moet worden door de versterker. Als je het nu aansluit zal er waarschijnlijk te weinig signaal doorkomen en zal er dus geen geluid uit komen. Ik raad je dus aan om gewoon een versterker te kopen en dan daar je speakers en je Playstation op aan te sluiten...

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou het kunnen doen, maar of het veel uithaalt betwijfel ik omdat het geluid versterkt moet worden door de versterker. Als je het nu aansluit zal er waarschijnlijk te weinig signaal doorkomen en zal er dus geen geluid uit komen. Ik raad je dus aan om gewoon een versterker te kopen en dan daar je speakers en je Playstation op aan te sluiten...

Versterker heb ik nog een, zo'n kastje waar je 2 tulp stekkertjes in moet doen en waar er 2 uit komen. Zou het dan wel werken?

Link to comment
Delen op andere websites

Versterker heb ik nog een, zo'n kastje waar je 2 tulp stekkertjes in moet doen en waar er 2 uit komen. Zou het dan wel werken?

Ik denk dat je dan wel meer geluk hebt ja.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,weet iemand waarom mijn nieuwe 1Gb ram niet word gebruikt?

want ik had er al 1gb ram inzitten.

- Heb je ze naast elkaar zitten?

Als het goed is heb je 4 slots: 2 gele en 2 zwarte in het algemeen

Stop ze in de 2 gele slots.

- Wat is je moederbord, en hoe snel is het geheugen wat je pas hebt gekocht? DDR2-???

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, ik ben aan het denken om mijn pc te upgraden. Maar ik vraag me af wat ik het best eerst zou vervangen.

Mijn systeem:

computer.gifComputer

  • Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd.
  • Computermodel: X48-DS5
  • Computernaam: PC_VAN_BEN
  • Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

motherboard.gifMoederbord

  • Fabrikant: Gigabyte Technology Co., Ltd.
  • Model: X48-DS5
  • BIOS Fabrikant: Award Software International, Inc.
  • BIOS Model: Award Modular BIOS v6.00PG, versie F8d
  • Aansluitingen: PCI (Gebruikt), PCI (Vrij)
  • Poorten: PRIMARY IDE (Geen), SECONDARY IDE (Geen), FDD (Diskettestation), COM1 (Serieel), COM2 (Serieel), LPT1 (Parallel), Keyboard (Toetsenbord), PS/2 Mouse (Muis), USB (USB), USB (USB)

processor.gifProcessor

  • Model: Intel® Core2 Duo CPU E8500 @ 3.16GHz
  • Kloksnelheid: 3166 MHz
  • Socket: Socket 775

memory.gifGeheugen

  • Grootte: 4094 MB RAM
  • Type(s): 2048 MB RAM (Onbekend, DIMM), 2048 MB RAM (Onbekend, DIMM)

harddisk.gifHardeschijf

  • Bestandstype(s): NTFS (C:)
  • Grootte: 931,51 GB (931,51 GB (C:) )
  • Vrije ruimte: 585,62 GB (585,62 GB (C:) )

drives.gifStations

  • Type(s): A: 3,5-inch diskettestation, C: Lokale vaste schijf, D: Onbekend, E: Verwisselbare schijf, F: Verwisselbare schijf, G: Verwisselbare schijf, H: Verwisselbare schijf, J: Onbekend
  • Model(len): A: Onbekend, C: SATA SAMSUNG SCSI Disk Device SCSI, D: TSSTcorp CDDVDW SH-S223F ATA Device, E: Onbekend, F: Onbekend, G: Onbekend, H: Onbekend, J: GLSJMZG 41IZ0XM SCSI CdRom Device

soundcard.gifGeluidskaart

  • Fabrikant: ATI
  • Model: ATI Function Driver for High Definition Audio - ATI AA01

videocard.gifVideokaart

  • Model: ATI Radeon HD 4800 Series
  • Beeldprocessor: ATI Radeon Graphics Processor (0x9440)
  • Geheugengrootte: 1024 MB VRAM
  • Stuurprogramma: atiumdag,atidxx32,atidxx64.dll,atiumdva,atiumd64.dll,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.01.01.899

display.gifBeeldscherm

  • Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
  • Model: Algemeen PnP-beeldscherm
  • Schermresolutie: 1920x1200
  • Kleurdiepte: 32-bits
  • Frequentie: 59 Hz

mouse.gifMuis

  • Fabrikant: (standaardsysteemapparaten)
  • Model: USB-HID
  • Aantal knoppen: 0
  • Aansluiting: USB

keyboard.gifToetsenbord

  • Model: USB-HID
  • Type: Uitgebreid (101 of 102 toetsen)
  • Functietoetsen: 12

networkcard.gifNetwerkkaart

  • Model(len): Realtek RTL8168C(P)/8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3), Realtek RTL8168/8111 Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.0) (Ethernet 802.3), ASUS 802.11g-netwerkadapter (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet1 (Ethernet 802.3), VMware Virtual Ethernet Adapter for VMnet8 (Ethernet 802.3)
  • Adressen: IP: 192.168.1.15, MAC: 00:24:8C:B3:6E:59, DHCP: & IP: 192.168.72.1, MAC: 00:50:56:C0:00:01, DHCP: & IP: 192.168.11.1, MAC: 00:50:56:C0:00:08, DHCP:

directx.gifDirectX

  • Versie: 10.1

operatingsystem.gifBesturingssysteem

  • Naam: Microsoft® Windows Vista™ Home Premium
  • Versie: 6.0.6001
  • Service Pack: Service Pack 1

info.gifGegenereerd door fkinfotl.gifFlitskikker InfoTool (Versie 2.5.0.60)

Mvg, BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...