Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Als Dual Core te weinig is en Quad Core teveel voor je PC, kijk dan eens naar een Triple Core. Ik heb zelf een AMD Triple Core, en dat zijn echte all-rounders. Alles kan op hoge snelheid. Gamen lukt perfect, internetten ook, videobewerking gaat ook prima. Mooie dingen zijn het voor als je wilt gamen (Zoals GTA IV) en ook overige dingen op volle snelheid wilt kunnen draaien. ^_^

De Antec 900 vind ik persoonlijk een lelijke case. Met die 80 duizend fans die erin zitten koelt hij goed, maar ik vind hem daarentegen spuug en spuug lelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je van je huidige pc nog kan overhouden.

Dus onderdelen die neit opnieuw bestelt meoten worden.

Voor 200-300 euro ga je echt geen gamemonster krijgen, mijn pc koste bijna een jaar geleden 400 euro ongeveer, en moet je eens kijken wat voor een rommel ik heb:

AMD Athlon 5600+

ASRock ALive NF5-SATAII R3

MSI Radeon HD2600XT Diamond(met die heerlijke BIOS bug waardoor dat ding op geen enkele manier overclockbaar is)

2GB DDR2 geheugen.

Samsung Spinpoint 750GB

Ik adviseer je om nog even door te blijven sparen tot de 500-600 euro, dna kan je een pc kopen die nog een tijdje meegaat

Link to comment
Delen op andere websites

hey, ik heb nu al een aardige tijd een probleem met het geluid van mijn pc. soms hoor ik ineens een raartikken geluid via mijn boxen. (het ligt niet aan mijn boxen). wie kan me hiermee helpen??? (ik heb het geluid bijgevoegd)

tik.wav

Link to comment
Delen op andere websites

Inkomende SMS, iemand die je belt? Heb ik ook vaak, is volgens mij normaal hoor.

Da's niet dat soort geluid.

Draai de volumeknop van je luidspreker naar beneden tot het geluid weg is en gebruik windows om het geluid dan weer luider te zetten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Inkomende SMS, iemand die je belt? Heb ik ook vaak, is volgens mij normaal hoor.

Da's niet dat soort geluid.

Draai de volumeknop van je luidspreker naar beneden tot het geluid weg is en gebruik windows om het geluid dan weer luider te zetten. :)

zoals ik al zei heeft het niks te maken met mijn boxen. mijn computer geeft het geluid via de geluidsuitgang (front en back)

tik.wav

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo jongens,

Ik heb hier boven op mijn kamer altijd TV gekeken op zo'n oude, dikke, vette, logge, 4 staat tot 3 TV. Kabel TV wel te verstaan. Maar nu, heel vervelend, is mijn TV kaduuk gegaan.

Nou vind ik het een beetje geldverspilling om een heel nieuwe TV te kopen, voor die 2 avonden per week dat ik TV kijk op mijn kamer. Dus ik dacht dat een TV kaart wel een goede oplossing zou zijn.

Nou vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met TV Kaarten. Zo ja, welke zou je aanraden. Wel een beetje betaalbaar a.u.b, 40 is toch echt wel het latje. Ik heb zelf ook al een beetje rondgekeken, en de ASUS MyCinema P7131 spreekt me wel aan. Hij kost 32 euro, en als ik de beschrijving lees is het toch een prima ding. Maar misschien heeft iemand wel een veel betere kaart voor hetzelfde geld, want ik wil wel een beetje acceptabele kwaliteit.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...