Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Nou bij mij niet ;)

EDIT: Ik probeer nog 1 keer :D

EDIT2: Kan ik het installeren op 7 moet ik zo'n dom programma aanschaffen van ATI...... En nergens is een 'jeweetwel' daarvan......

Bewerkt: door CorrectHost
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik lees hier en daar dat DVI beter is dan VGA. Maar in welke gevallen heeft dit een voordeel :?

Ik kan mijn monitor alleen aansluiten met VGA. Welke voordelen heeft het eigenlijk.

Mvg, BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik lees hier en daar dat DVI beter is dan VGA. Maar in welke gevallen heeft dit een voordeel :?

Ik kan mijn monitor alleen aansluiten met VGA. Welke voordelen heeft het eigenlijk.

Mvg, BV_1993

VGA stamt nog uit het analoge tijdperk, terwijl DVI digitaal is. Als je je computer via VGA aansluit op een TV en daarna met DVI zal het beeld waarschijnlijk veel scherper zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo, ik lees hier en daar dat DVI beter is dan VGA. Maar in welke gevallen heeft dit een voordeel :?

Ik kan mijn monitor alleen aansluiten met VGA. Welke voordelen heeft het eigenlijk.

Mvg, BV_1993

VGA stamt nog uit het analoge tijdperk, terwijl DVI digitaal is. Als je je computer via VGA aansluit op een TV en daarna met DVI zal het beeld waarschijnlijk veel scherper zijn.

Ah, ik heb er dus geen nut aan, ik moet nu van DVI naar VGA gaan om mijn monitor aan te sluiten.

Bedankt, BV_1993

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn 8800GT is nu idle 63 graden. En na het spelen van een game soms wel 73. :7 Ik moet mijn PC wel nog 's schoonmaken, (niet dat dat veel uithaalt bij mijn graka maargoed). En ik heb geen slechte airflow ofzo, want ik heb achterin 2 80mm Fans en voorin een 120mm fan. En mijn CPU wordt nooit warmer dan 43 graden, maar daar zit wel een Freezer 7 Pro op. Nu is mijn vraag, wordt mijn GPU niet te warm?

Link to comment
Delen op andere websites

Krik met EVGA Precision je fanspeed wat op als je temperaturen je verontrusten? :)

Ik zit overigens met een licht OC'ed GTX260 op idle rond de 40 graden, en na een uurtje gamen op 67. :)

Kan niet, ik heb zo'n kut fan die niet regelbaar is en dus altijd op 100% draait. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...