Jump to content

Hardware Helpdesk

Recommended Posts

Geplaatst:

Ligt aan je resolutie en aan de rest van je pc, met me E8400 @ 4.0ghz speel ik de meeste spellen high :> op 1920x1080

• Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

90

• Limbolander

84

• TaartJJ~!

84

• Djmaddox

72

Geplaatst:

Jongens ik heb een probleem! Ik heb windows 7 en een Club 3D Radeon HD4770 en ik kan geen drivers installeren !!!

Want alles is voor XP, vista en dergelijken.

Wat nu?

Geplaatst: (bewerkt)

Nou bij mij niet ;)

EDIT: Ik probeer nog 1 keer :D

EDIT2: Kan ik het installeren op 7 moet ik zo'n dom programma aanschaffen van ATI...... En nergens is een 'jeweetwel' daarvan......

Bewerkt: door CorrectHost
Geplaatst:

Er zijn gewoon al windows 7 versies van de ATi drivers hoor, weet niet waar jij op zoekt.

Heb zelf ook windows 7 gedraaid met een ATi hd4770 zonder enige problemen.

Geplaatst:

Wat voor een prijs op markt plaats kan ik vragen voor een half jaar oude.

Amd Athlon 6000 +, een ASUS M2A-VM moederbord en een EN GT9500 GT Magic ?

Geplaatst:

ligt er ook aan wat voor een gekken je tegen komt.

Maak 'typfouten' die voor jou goed uitkomen en presenteer het goed.

Geplaatst:

Hallo, ik lees hier en daar dat DVI beter is dan VGA. Maar in welke gevallen heeft dit een voordeel :?

Ik kan mijn monitor alleen aansluiten met VGA. Welke voordelen heeft het eigenlijk.

Mvg, BV_1993

Geplaatst:
Hallo, ik lees hier en daar dat DVI beter is dan VGA. Maar in welke gevallen heeft dit een voordeel :?

Ik kan mijn monitor alleen aansluiten met VGA. Welke voordelen heeft het eigenlijk.

Mvg, BV_1993

VGA stamt nog uit het analoge tijdperk, terwijl DVI digitaal is. Als je je computer via VGA aansluit op een TV en daarna met DVI zal het beeld waarschijnlijk veel scherper zijn.

Geplaatst:

Mvg, BV_1993

VGA stamt nog uit het analoge tijdperk, terwijl DVI digitaal is. Als je je computer via VGA aansluit op een TV en daarna met DVI zal het beeld waarschijnlijk veel scherper zijn.

Ah, ik heb er dus geen nut aan, ik moet nu van DVI naar VGA gaan om mijn monitor aan te sluiten.

Bedankt, BV_1993

Geplaatst:

Mijn 8800GT is nu idle 63 graden. En na het spelen van een game soms wel 73. :7 Ik moet mijn PC wel nog 's schoonmaken, (niet dat dat veel uithaalt bij mijn graka maargoed). En ik heb geen slechte airflow ofzo, want ik heb achterin 2 80mm Fans en voorin een 120mm fan. En mijn CPU wordt nooit warmer dan 43 graden, maar daar zit wel een Freezer 7 Pro op. Nu is mijn vraag, wordt mijn GPU niet te warm?

Geplaatst:

Nope, grafische kaarten kunnen ongv 120 graden hebben voordat ze doorbranden :)

(Mijn 9800GT is 49 graden idle en 60 graden tijdens het gamen :))

Geplaatst:

Krik met EVGA Precision je fanspeed wat op als je temperaturen je verontrusten? :)

Ik zit overigens met een licht OC'ed GTX260 op idle rond de 40 graden, en na een uurtje gamen op 67. :)

Geplaatst:
Krik met EVGA Precision je fanspeed wat op als je temperaturen je verontrusten? :)

Ik zit overigens met een licht OC'ed GTX260 op idle rond de 40 graden, en na een uurtje gamen op 67. :)

Kan niet, ik heb zo'n kut fan die niet regelbaar is en dus altijd op 100% draait. :puh:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...