Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Dat is idd een Soundblaster geluidskaart. Heb je recent nog je PC opnieuw aangesloten? Want een vriend van mij had ook ooit geen geluid, toen bleek dat hij zijn speakers op zijn moederbord had aangesloten terwijl hij een geluidskaart had. Misschien een domme vraag, maar als je net zo weinig van computers weet als een vriend van me dan snap ik het best dat je je speakers fout kunt aansluiten. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Bedankt iedereen mijn geluid werkt nu ook ingame na het updaten van mijn drivers maar nu zit ik met een ander probleem :duh:.

Als ik op youtube of itunes ga of iets anders om muziek te luisteren dan blijft mijn geluid soms gewoon een seconde haperen samen met het beeldscherm weet iemand wat er mischien aan de hand is?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt iedereen mijn geluid werkt nu ook ingame na het updaten van mijn drivers maar nu zit ik met een ander probleem :duh:.

Als ik op youtube of itunes ga of iets anders om muziek te luisteren dan blijft mijn geluid soms gewoon een seconde haperen samen met het beeldscherm weet iemand wat er mischien aan de hand is?

heb je je videokaart overclockt? want als ik dat doe lopen programmas ff stil samen met het geluid

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet uberhaupt geneens hoe ik moet overclocken dus dat zal het vast wel niet zijn.

En dat storend geluid en dat het scherm voor een seconde vastloopt is gebeurd na het updaten van mijn geluids drivers.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Als een videokaart kapot gaat(en ik weet niet de reden omdat deze niet van mij is), kan ik hem dan gewoon opsturen naar Nvidia?

Ik neem aan dat ie ook niet gestolen of iets is, en weet niet of hij Oc'ed is.

Het betreft een GTX 285.

Maar als je hem in de pc steekt, dan gaat dat speakertje piepen, 1 korte piep, en dan paar nog piepjes, maar die korte piep maakt ie altijd.

Ik vraag dit, want als deze kaart het nog deed, mocht ik deze hebben in ruil voor mijn GTX 260, dus dat was wel mooi meegenomen als hij werkte, maar hij doet dat dus niet(en nee, het is geen oplichterij, omdat hij sowieso geen oplichter is en nog eens me zwager en hij deze aan mij gaf omdat hij zelf niet meer gamed, en dus niks aan een GTX 285 had).

(Niet dat ik wat aan een GTX 285 heb met mijn nu al bottleneck pc)

Mvg Ferry

Link to comment
Delen op andere websites

Als er niet mee geklooit is en hij nog garantie heeft (verschilt per merk) kan je hem opsturen naar het merk, niet naar nVidia zelf aangezien die alleen maar de technologie aanleveren, niet de kaarten zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Als er niet mee geklooit is en hij nog garantie heeft (verschilt per merk) kan je hem opsturen naar het merk, niet naar nVidia zelf aangezien die alleen maar de technologie aanleveren, niet de kaarten zelf.

Ja ok, het is een Asus.

asus-gtx285-ultimate.jpg

Deze namelijk.

En of er niet mee geklooit is weet ik namelijk niet, maar ik zal hem vragen wat ie ermee gaat doen en wat ie ermee gedaan heeft zodra ik hem zie.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan een datakabel ietsjes slecht zijn waardoor hij wat langzamer is? Als ik mijn kabel uit mijn computer haal en hem er dan weer instop duurt het soms minuten voordat ik weer internet heb, terwijl iemand anders zei dat je dan vrijwel meteen weer internet moet hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

he,

ik heb mn instellingen van me laptop veranderd en meer ram voor de videokaart ingesteld.

het gaat om de acer travel mate 4101WLMi met een:

[*]Model: Mobile Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset Family

[*]Beeldprocessor: Intel® 915GM/GMS,910GML Express Chipset (0x2592)

[*]Geheugengrootte: 224 MB VRAM (was 128MB)

[*]Stuurprogramma: ialmrnt5.dll, versie 6.14.10.4020

en ik vroeg me af....

haal ik hier meer fps bij games? en is dit ook beter voor de instellingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Kan ik een DDR 1400 mhz in een Intel Pentium 4 waar de originele 400 mhz plaatsen? Ze zijn allebei 256 mb

De 1400mhz heb ik uit een andere pc gehaald die ook Intel Pentium 4 heeft.

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...