Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

ja de 4830 wel, maar de 4350 niet, die de persoon heeft.

Met die videokaaort ga je dat niet fatsoenlijk doen, op lage resoluties en low maximaal.

***, als het laat begint te worden sla ik cijfers door elkaar, mijn excuses..:$

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Kap nou eens met het hele low/medium/high bullshit verhaal, dat ligt er maar net aan op wat voor resolutie je speelt. Tevens zijn er ook beunhazen die niet snappen wat AA en AF doen, en dat dus ook leuk aanzetten. Echt high is voor mij pas als alles op high staat en AF en AA ook op zijn hoogst.

Link to comment
Delen op andere websites

Met AA en AF aan noemt je het Maxed (of Maxed-out). Met low/medium/high word meestal bedoelt (door mij in ieder geval) de instellingen zoals shadow, shaders etc. Een screen ter verduidelijking: crysis-medium-settings.png

Dit spel (Crysis) draait dus op medium settings. AA kun je niet eens op low/medium/high zetten, maar slechts een bepaalde factor (2x, 4x, 8x enz). (mierenneuken: Crysis heeft niet eens AF :puh:)

Bewerkt: door Sprunk
Link to comment
Delen op andere websites

GDDR5 is gewoon een naam voor het geheugen, de G staat voor graphical en DDR betekend Double Data Rate. Dit wil zeggen dat per kloktik het geheugen 2 bewerkingen kan doen.

Dedicated definitie (in het engels):

  • Adjective
    1. devoted to a particular purpose or cause
    2. Computers designed to fulfil one function

Vrij vertaald is het geheugen toegewijd aan iets. M.a.w. het geheugen wordt alleen maar gebruikt voor één toepassing, in dit geval de grafische kaart.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

GDDR5 is gewoon een naam voor het geheugen, de G staat voor graphical en DDR betekend Double Data Rate. Dit wil zeggen dat per kloktik het geheugen 2 bewerkingen kan doen.

Dedicated definitie (in het engels):

  • Adjective
    1. devoted to a particular purpose or cause
    2. Computers designed to fulfil one function

Vrij vertaald is het geheugen toegewijd aan iets. M.a.w. het geheugen wordt alleen maar gebruikt voor één toepassing, in dit geval de grafische kaart.

Bedankt voor de uitleg, ik snap het nu helemaal! :D

Mvg,

CH

Link to comment
Delen op andere websites

GDDR5 is gewoon een naam voor het geheugen, de G staat voor graphical en DDR betekend Double Data Rate. Dit wil zeggen dat per kloktik het geheugen 2 bewerkingen kan doen.

Dedicated definitie (in het engels):

  • Adjective
    1. devoted to a particular purpose or cause
    2. Computers designed to fulfil one function

Vrij vertaald is het geheugen toegewijd aan iets. M.a.w. het geheugen wordt alleen maar gebruikt voor één toepassing, in dit geval de grafische kaart.

Goede info. als je alles letterlijk vertaalt klopt het. MAAR :puh: GDDR5 kan 4 bewerkingen per kloktik doen ^^

iig en belangrijk steuntje om naar te kijken is:

1000MHz(4000MHz effectief) GDDR5 op een 128 bits bus is net zo snel als 1000MHz(2000MHz) GDDR4 op een 256 bits bus.

Link to comment
Delen op andere websites

Goede info. als je alles letterlijk vertaalt klopt het. MAAR :puh: GDDR5 kan 4 bewerkingen per kloktik doen ^^

iig en belangrijk steuntje om naar te kijken is:

1000MHz(4000MHz effectief) GDDR5 op een 128 bits bus is net zo snel als 1000MHz(2000MHz) GDDR4 op een 256 bits bus.

Ik loop een beetje achter op de feiten, gelukkig is er altijd Qinx nog die mij aan kan vullen. :)

@hierboven: Klik!

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...