Jump to content

Hardware Helpdesk

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, ik kan er eigenlijk niet heel veel over zeggen. De componenten passen redelijk goed bij mekaar. Die videokaart alleen kán beter. 512MB geheugen bijv, maar dat is echt als je het daarbij laat dan en je echt dé games van de Next-Gen wilt spelen. Maar wat zijn je eisen voor de PC? Wat voor spellen wil je erop draaien? Dan kan ik je zo'n beetje het advies geven wat je nodig hebt :Y

ja vooral echt hoog gedetaileerde free room spellen. maar ik zal er toch het meeste GTA op spelen. Maar het aantal geheugen is alleen texture geheugen. Dat betekend datie textures sneller kan laden. Maar daarentegen moet de motor in de videokaart ook goed zijn

Áls je DX10 spellen wil spelen, kan je die kaart beter niet nemen en een duurder model pakken. Dit is eigenlijk een DX10 kaart die geen DX10 aan kan. Er zit DX10 bij, maar het meeste is daar ook mee gezegd. DX9 games zal ie best doen, maar de benchmarks van de gehaalde framerates op maximale graphics instellingen zijn niet super. Pak een 8800 GT-S of iets in die richting, dat zijn de echte DX10 kaarten.

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sprunk

90

• Limbolander

84

• TaartJJ~!

84

• Djmaddox

72

Geplaatst:

Kijk, dat bedoel ik :). Free roaming games, zoals GTA en Scarface zal hij wél goed draaien :Y

Geplaatst:

Maar het probleem is dat mijnbudget word overschreden, mn pc heb ik samengesteld voor 834 euro, en ik wil uiterlijk tot 850 gaan. Met De 8800 GT kom ik er in de buurt, maar nog wel er over heen. Maar is het dan echt noodzakelijk dat ik voor DX10 kaart kies. Want zo'n hele grote gamer ben ik ook weer niet. En het zal zonde van het geld zijn als ik dan zon dure videokaart koop.

Geplaatst:

Neem GEEN 8600 GTS, neem de ATi HD3850, is ongeveer even duur en presteerd STUKKEN beter. Lees dit even door, zal je zien dat de 8600 GTS bagger is.... Ook al is ie oc'ed hij zal het alsnog verliezen. En waarom koop je niet bij azerty.nl?

Geplaatst:
Neem GEEN 8600 GTS, neem de ATi HD3850, is ongeveer even duur en presteerd STUKKEN beter. Lees dit even door, zal je zien dat de 8600 GTS bagger is.... Ook al is ie oc'ed hij zal het alsnog verliezen. En waarom koop je niet bij azerty.nl?

of de 8800 GT nemen

maarja hij moet zelf kiezen waar hij het wil komen imo.

Ik heb te weinig ruimte op mijn harde schijf (maar 30 Gb en ik heb mijn muziek er ook op staan blablabla...). Nu dacht ik aan de optie om een externe harde schijf aan te schaffen, maar ons pap (mijn vader*) zei dat dat alleen geschikt is om iets op te saven, en niet om direct te gebruiken. Dus muziek die ik wil afspelen en software die ik wil gebruiken zou ik daar dan niet op kunnen zetten.

Is dit alleen bij de oudere externe schijfen of is dit echt geen optie?

Bewerkt: door SoaDT0M
Geplaatst:

Zolang de externe harde schijf met een kabel verbonden is aan de computer kun je de bestanden toch gewoon gebruiken? Als je hem helemaal los hebt liggen kun je er inderdaad weinig mee.

Geplaatst:

ik weet niet of het goed staat maar er een topic over maken is ook weer zo overbodig.

Ik heb een probleem met mijn muis het balletje dat erin zit lijkt soms vasttezitten dan moet ik meestal heel erg hard met mijn muis bewegen zodat het losgaat.Ik heb al van alles geprobeert het balletje heb ik schoongemaakt enz maar er rest mij geen oplossing weet iemand wat ik moet doen ?

Geplaatst:

Het balletje zelf schoonmaken heeft weinig nut. Je moet het balletje eruit halen en dan de draaiende staafjes waar het balletje normaal gesproken tegenaan zit schoonmaken. Dat wil zeggen, al het hardgeworden stof eraf pulken.

• 1 maand later...

Een goede en simpele overclock tool :).

@ hieronder, simpel. Ik wil m'n oude waardeloze computer overclocken. Ik heb gehoord dat je een celeron goed kan overclocken. Ik heb gezocht op internet maar geen een tool werkt. Hier zijn de specificaties van mijn oude computer:

Toshiba Equium 3100M

Intel Celeron 600 Mhz

GVC DR742 (moederbord)

256 MB SD Ram op 133 Mhz

20 GB Maxtor HD

Onboard Intel 82810 Graphics Controller.

Alvast bedankt voor je hulp.

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:
Een goede en simpele overclock tool :).
Een beetje duidelijker zijn zou een hoop helpen...

Wat bedoel je precies met je post?

• 3 weken later...
Geplaatst:

hij wil met een makkelijk programma zijn oudere pc overclocken en daarmee sneller maken

dit dus makkelijk en veilig

met overclocken krijg je btw maar zon 20% meer winst ervan, aangezien je hele verouderde pc gewoon bacher is zou ik er de tijd niet meer voor nemen, maar als je graag wilt aankloten met een oud pctje om veilig te leren overclocken is het natuurlijk perfect.

Geplaatst:

@ hierboven, dat bedoel ik. Alleen niet veel mensen kijken ooit in dit topic denk ik..

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hoe kan je erachter komen als je AGP,PCI hebt ?

Ik heb zelf EVEREST Home, maar op welke pagina moet ik kijken daarvan ?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...