onbekendeIV Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 ik wil op mijn pc 2 versies van windows laten draai: xp (staat er al op) en vista (komt er op) het komt op een zelfde schijf te staan die ik een 2en heb gedeeld. hoe moet je te werk gaan?
Kryziek Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 Windows Vista dvd erin douwen en dan installeren op de 2e partitie. NIET OP DE PARTITIE WAAR XP OP STAAT
wesley123 Geplaatst: 10 december 2009 Rapport Geplaatst: 10 december 2009 (bewerkt) je hebt gewoon de keuze op welke partitie je hem wilt installeren. Ik snap alleen niet waarom je vista wilt installeren, installeer dan gewoon direct Windows 7 ofzo >>> Door Thundercover: Windows 7, niet Direct 7. <<< Bewerkt: 10 december 2009 door Thundercover
ArticLight Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Ik heb binnenkort een LAN-party en dan wil ik graag mijn 22" TV meenemen. Nu is mijn vraag, ga ik veel verschil in performance merken als ik van 19" naar 22" ga?
KillerZero86 Geplaatst: 15 december 2009 Rapport Geplaatst: 15 december 2009 Het ligt niet zozeer aan de inch, maar aan de hoeveelheid pixels: als die gelijk zijn, zijn de prestaties ook gelijk. Met een grotere televisie is de kans groot dat de hoeveelheid pixels ook toeneemt (maar dat hoeft niet, controleer dat even!) en dat kost meer kracht. Met een sterkere videokaart zal dat geen probleem zijn en als het wel een probleem is kun je altijd nog de beeldschermresolutie naar beneden bijstellen.
ArticLight Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Het ligt niet zozeer aan de inch, maar aan de hoeveelheid pixels: als die gelijk zijn, zijn de prestaties ook gelijk. Met een grotere televisie is de kans groot dat de hoeveelheid pixels ook toeneemt (maar dat hoeft niet, controleer dat even!) en dat kost meer kracht. Met een sterkere videokaart zal dat geen probleem zijn en als het wel een probleem is kun je altijd nog de beeldschermresolutie naar beneden bijstellen. Dat de resolutie groter wordt had ikzelf ook wel uigedacht. En gamen op een te lage resolutie vind ik vreselijk dus. Ik vroeg me gewoon af of m'n computer er vreselijk veel slomer van wordt, ik denk zelf van niet ik heb 512VRAM moet dus voldoende zijn voor 22" en we gaan GTA4 spelen ofzo, vooral veel CoD4 en 5.
QinX Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Het ligt niet zozeer aan de inch, maar aan de hoeveelheid pixels: als die gelijk zijn, zijn de prestaties ook gelijk. Met een grotere televisie is de kans groot dat de hoeveelheid pixels ook toeneemt (maar dat hoeft niet, controleer dat even!) en dat kost meer kracht. Met een sterkere videokaart zal dat geen probleem zijn en als het wel een probleem is kun je altijd nog de beeldschermresolutie naar beneden bijstellen. Dat de resolutie groter wordt had ikzelf ook wel uigedacht. En gamen op een te lage resolutie vind ik vreselijk dus. Ik vroeg me gewoon af of m'n computer er vreselijk veel slomer van wordt, ik denk zelf van niet ik heb 512VRAM moet dus voldoende zijn voor 22" en we gaan GTA4 spelen ofzo, vooral veel CoD4 en 5. ik ben zelf heel simpel daarin, neem ze allebei mee en als 22" toch iets te zwaar is dan sluit je je 19" aan. Wat let je trouwens om nu even die 22" te testen?
ArticLight Geplaatst: 16 december 2009 Rapport Geplaatst: 16 december 2009 Het ligt niet zozeer aan de inch, maar aan de hoeveelheid pixels: als die gelijk zijn, zijn de prestaties ook gelijk. Met een grotere televisie is de kans groot dat de hoeveelheid pixels ook toeneemt (maar dat hoeft niet, controleer dat even!) en dat kost meer kracht. Met een sterkere videokaart zal dat geen probleem zijn en als het wel een probleem is kun je altijd nog de beeldschermresolutie naar beneden bijstellen. Dat de resolutie groter wordt had ikzelf ook wel uigedacht. En gamen op een te lage resolutie vind ik vreselijk dus. Ik vroeg me gewoon af of m'n computer er vreselijk veel slomer van wordt, ik denk zelf van niet ik heb 512VRAM moet dus voldoende zijn voor 22" en we gaan GTA4 spelen ofzo, vooral veel CoD4 en 5. ik ben zelf heel simpel daarin, neem ze allebei mee en als 22" toch iets te zwaar is dan sluit je je 19" aan. Wat let je trouwens om nu even die 22" te testen? Ik zoek 't niet om me TV van boven naar beneden te halen om ff op de PC te testen. Ik neem toch maar gewoon de 19 inch mee, hoef ik ook niet bang te zijn voor minder performance en kun je lekker opscheppen dat je bijna alles op high draait.
KillerZero86 Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik ben op zoek naar een laptop voor iemand. Hij wil er geen zware programma's op draaien, gewoon Word, Outlook en Firefox. Ik liep vervolgens deze tegen het lijf: Laptop Is dat een beetje een aardig ding voor die prijs?
Emaitroy Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 die netbooks zijn wel net 'n stukje minder sterk als gewone laptops maar volgens mij is dit voor 'n netbook een aardige
Dieko Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Ik heb Windows opnieuw geinstalleerd. De beeld instellingen staan nu op 640x480 en 4 bit. Hoe maak ik dit hoger? Als ik de cd van mijn Samsung syncmaster 721n in doe, geeft hij een foutmelding.
Djmaddox Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Drivers downloaden van je videokaart.
Dieko Geplaatst: 23 december 2009 Rapport Geplaatst: 23 december 2009 Drivers downloaden van je videokaart. Bedankt! Nog een probleem Als ik mijn Realtek geluidskaart wil updaten en de nieuwe drivers daarvan wil installeren, restart mijn pc opnieuw.
Emaitroy Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Drivers downloaden van je videokaart. Bedankt! Nog een probleem Als ik mijn Realtek geluidskaart wil updaten en de nieuwe drivers daarvan wil installeren, restart mijn pc opnieuw. en daarna doet hij het nog niet ofzeu?
Dieko Geplaatst: 1 januari 2010 Rapport Geplaatst: 1 januari 2010 Drivers downloaden van je videokaart. Bedankt! Nog een probleem Als ik mijn Realtek geluidskaart wil updaten en de nieuwe drivers daarvan wil installeren, restart mijn pc opnieuw. en daarna doet hij het nog niet ofzeu? Nee, maar ik heb al opgelost door een wat oudere driver te downloaden.
Recommended Posts