MegaPilot Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 (bewerkt) NVIDIA GeForce GT 240M Hoe heet deze kaart bij z'n oude naam? Het is van een laptop btw. Edit: Ohja, wat is Crossfire en SLI nu weer? Het zijn videokaarten in 1 PC verbonden via een brugje, ik weet alleen niet meer hoe het bij wat noemt. Ik denk dat het bij Ati Crossfire is en bij Nvidea SLI? @ hieronder: Thanks! Bewerkt: 15 januari 2010 door MegaPilot
Sprunk Geplaatst: 15 januari 2010 Rapport Geplaatst: 15 januari 2010 De kaart is te vergelijken met een 9600GT, als we het over een desktop kaart hebben. De kaart zelf heeft geen oude naam. Niet alle videokaarten van nVidia zijn rebranded. En inderdaad, ATI CrossFire en nVidia SLI zijn vormen van multi GPU opstellingen.
MegaPilot Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Pff, waarom ouders nog altijd niet willen geloven dat m'n laptop versleten is, dunno. Hij is al iets meer dan 2 jaar oud, en de volgende knoppen zijn al 'losgeschoten'(gescheiden door punt komma): t; F2; F9. Een nieuw klavier in een laptop proppen, hoeveel zou dat kosten? Hopelijk 300 euro of meer zodat m'n ouders misschien dan eindelijk eens inzien dat het kosten op het sterfhuis zijn.. Ohja, m'n accu is zo rotversleten dat ie HOOGSTENS een halfuur draait op z'n accu met Firefox en MSN aan(na opstarten op accu - 100%). Destijds kostte m'n laptop 1000 euro en het steeds dat liedje dat ik krijg te horen; "Die laptop kostte wel 1000 euro." Eigenlijk hebben we 900 euro betaald door een korting, maar bon, daar wordt dan nooit over gesproken. Zo koppige ouders, zo maken ze niet meer. Het 'grappige' is dat ze oliedom zijn op het vlak van computers maar het steeds denken beter te weten. Naja, een laptop van meer dan 2 jaar oud, daar een nieuw klavier inproppen zijn toch kosten op sterfhuis?
Hayte Geplaatst: 23 januari 2010 Rapport Geplaatst: 23 januari 2010 Moest even wikipedia gebruiken om te kijken wat nou weer een "klavier" was, maar goed. Hoe ga jij trouwens wel niet om met een laptop als jij dan al een toetsenbord (=dus klavier) kapot kan maken O.o Maar ja, waarom koop je niet gewoon zo'n simpele toetsenbord bij je lokale pc-boer voor 2 tientjes? Tikt ook veel lekker, imo.
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Moest even wikipedia gebruiken om te kijken wat nou weer een "klavier" was, maar goed. Hoe ga jij trouwens wel niet om met een laptop als jij dan al een toetsenbord (=dus klavier) kapot kan maken O.o Maar ja, waarom koop je niet gewoon zo'n simpele toetsenbord bij je lokale pc-boer voor 2 tientjes? Tikt ook veel lekker, imo. De knoppen t en F9 kwamen gwn los, de knop F2 kwam los doordat ik erop drukte, en daarna schoot de knop letterlijk uit m'n klavier. xD Ik wil gwn weten hoeveel het ongeveer kost om een nieuw klavier in een laptop te steken. Niet dat ik het meteen ga doen, want ik ben zeker van zin om een gewoon toetsenbord te gebruiken, wat ik nu ook doe. Bewerkt: 24 januari 2010 door MegaPilot
Hayte Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik google nieuw toetsenbord in laptop, eerste hit: http://www.replacedirect.com/nl/laptop.html?s_kwcid=TC|16076|toetsenbord%20laptop||S||4042497971&gclid=CJS0157jvZ8CFZJe4wodQ066zw Dat had je zelf eigenlijk ook wel kunnen bedenken
MegaPilot Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Ik google nieuw toetsenbord in laptop, eerste hit: http://www.replacedi...CFZJe4wodQ066zw Dat had je zelf eigenlijk ook wel kunnen bedenken Voor je insinueert dat ik geen reet doe om zelf m'n problemen op te lossen, daar had ik al gekeken en een toetsenbord voor m'n laptop staat er niet op. De prijzen zijn zeer uiteenlopend van laptop tot laptop hoor.
Hayte Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Dan was het wel handig geweest als je had gezegd wat je zelf al had gedaan. Welk laptop heb je?
.Senne Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 Hier staat alles beschikbaar voor je laptop, alleen snap ik iets niet. Een toetsenbord staat daar te koop voor 119 euro, terwijl eeen toetsenbordvervangingsservice 35 euro kost.
Hayte Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Nee inderdaad, je toetsenbord staat er niet op: http://www.replacedirect.com/nl/product/0041243/004.1243_US_Keyboard_Sony_Vaio_VGN-N_Zwart-voor--sony-vaio-vgn_n31m.html?linkid=269264 Het is wel een Qwerty toetsenbord, maar aangezien je alleen een prijs wou weten, en niet van plan was om het ook daadwerkelijk te kopen, lijkt mij dit wel genoeg. @Senne. Exclusief benodigde onderdelen Bewerkt: 24 januari 2010 door Hayte
.Senne Geplaatst: 24 januari 2010 Rapport Geplaatst: 24 januari 2010 (bewerkt) Dus 155 euro voor een toetsenbord en reparatie? Lijkt me veel te veel geld, zelfs Sony doet dit misschien voor minder. Bewerkt: 24 januari 2010 door .Senne
Galiorix Geplaatst: 26 januari 2010 Rapport Geplaatst: 26 januari 2010 Dus 155 euro voor een toetsenbord en reparatie? Lijkt me veel te veel geld, zelfs Sony doet dit misschien voor minder. Denk het niet, de reparatie van laptops is altijd gruwelijk duur.
Dieko Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Kan ik een 512 mb kart en een 256 mb kaart (geheugen kaart) in 1 pc doen? Of alleen 256 en 256?
Kryziek Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Als je er plaats voor hebt kan het.
Recommended Posts