Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Als jou computer die geheugensnelheid ondersteunt zal het geheugen gewoon werken. ;)

Het is een Intel Pentium 4

Hij bedoelt dat het geheugen wat je erin wilt stoppen hetzelfde moet zij als wat je al hebt. Dus ze moeten allebei DDR 1, 2, of 3 zijn. Dit staat meestal op de ram-latjes zelf. Overigens gaat je RAM op de laagste kloksnelheid van de twee spelen. Dus, als je twee latjes hebt, één van 500 mhz (ik noem maar wat, het zijn nooit zulk "perfecte" getallen) en één van 700 MHz, gaan ze draaien op 500 MHz.

Ook moet je weten dat de sneilheids boost niet fenomenaal zal zijn, dit omdat je dan niet meer in Dual Channel draait (d.w.z. twee dezelfde latjes met hetzelfde aantal MB samen).

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

Ook moet je weten dat de sneilheids boost niet fenomenaal zal zijn, dit omdat je dan niet meer in Dual Channel draait (d.w.z. twee dezelfde latjes met hetzelfde aantal MB samen).

Grote kans dat de computer sowieso al niet in dual channel draaide. Maar als je van single naar dual channel gaat merk je dat goed, omdat de geheugen bus sowieso de helft breed word en dus stukken langzamer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook moet je weten dat de sneilheids boost niet fenomenaal zal zijn, dit omdat je dan niet meer in Dual Channel draait (d.w.z. twee dezelfde latjes met hetzelfde aantal MB samen).

Grote kans dat de computer sowieso al niet in dual channel draaide. Maar als je van single naar dual channel gaat merk je dat goed, omdat de geheugen bus sowieso de helft breed word en dus stukken langzamer.

Ik denk dat je van dual naar single bedoelde.

Maar je hebt gelijk, hij draaide al niet in dual channel, anders zou hij wel gezegd hebben dat hij meerdere latjes heeft.

Maar Dieko, als het past, en het is qua DDR gelijk aan de andere, dan zou het goed moeten werken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Is dit een goede tijdelijke pc?

Klik

AcerPower Intel Celeron 2.2 GHZ

512 mb ddr geheugen

DVD speler

40 gigabyte hardschijf

2xUSB achter 2x voorkant

geluid

ethenet kaart

Windows xp service pack 3

NOD 32 antivirus

alle belangrijk software is geeinstalleerd

werkend te zien

Link to comment
Delen op andere websites

Die PC is bagger. Maar als het tijdelijk is omdat je hoofd PC stuk is, en je met die PC wilt kunnen blijven Internetten en werken is hij voldoende.

Je link werkt overigen niet.

Ik heb hem voor 30 euro opgehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben opzoek naar een intel pcic compatible pcmcia controller driver voor mn laptop

ik heb al op google gekeken alleen het probleem is dat hij steeds me doorlinkt naar windows update waar ik de melding krijg dat het bestand niet meer aanwezig is.

help!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vraag me iengelijk af voor hoeveel euro je een laptop hebt die GTA 4 op med/high kan spelen.

Dit omdat ik over een paar maand naar een andere school ga en daar een laptop vereist is en me oude pc verouderd is.

Ik zat zelf te denken aan de 1000 euro en daar zat je in de I7 range.

GEEN ACER!! ;)

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan deze bekijken, want voor minder geld krijg je voor zover ik weet bij Alternate geen laptop die IV op med/high afspeelt. Je kan ook bij Xxodd.nl kijken, maar daar betaal je ook over de 1000 om IV op med/high te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...