Dieko Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Dan heb ik totaal 800 nog wat mb geheugen. Komt er geen fout ofzo? Bewerkt: 11 februari 2010 door Thundercover Quote post erboven verwijderd. ~~ Thundercover
ArticLight Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Als jou computer die geheugensnelheid ondersteunt zal het geheugen gewoon werken. Bewerkt: 11 februari 2010 door ArticLight
Dieko Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Als jou computer die geheugensnelheid ondersteunt zal het geheugen gewoon werken. Het is een Intel Pentium 4
Hayte Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 (bewerkt) Als jou computer die geheugensnelheid ondersteunt zal het geheugen gewoon werken. Het is een Intel Pentium 4 Hij bedoelt dat het geheugen wat je erin wilt stoppen hetzelfde moet zij als wat je al hebt. Dus ze moeten allebei DDR 1, 2, of 3 zijn. Dit staat meestal op de ram-latjes zelf. Overigens gaat je RAM op de laagste kloksnelheid van de twee spelen. Dus, als je twee latjes hebt, één van 500 mhz (ik noem maar wat, het zijn nooit zulk "perfecte" getallen) en één van 700 MHz, gaan ze draaien op 500 MHz. Ook moet je weten dat de sneilheids boost niet fenomenaal zal zijn, dit omdat je dan niet meer in Dual Channel draait (d.w.z. twee dezelfde latjes met hetzelfde aantal MB samen). Bewerkt: 11 februari 2010 door Hayte
Kryziek Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 ow lol. Ik dacht dat hij het over een videokaart had.. srry
Hayte Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 ow lol. Ik dacht dat hij het over een videokaart had.. srry Zelfs met een video kaart is het niet zo simpel. Je hebt namelijk PCIe, PCI en AGP.
Galiorix Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Ook moet je weten dat de sneilheids boost niet fenomenaal zal zijn, dit omdat je dan niet meer in Dual Channel draait (d.w.z. twee dezelfde latjes met hetzelfde aantal MB samen). Grote kans dat de computer sowieso al niet in dual channel draaide. Maar als je van single naar dual channel gaat merk je dat goed, omdat de geheugen bus sowieso de helft breed word en dus stukken langzamer.
Hayte Geplaatst: 11 februari 2010 Rapport Geplaatst: 11 februari 2010 Ook moet je weten dat de sneilheids boost niet fenomenaal zal zijn, dit omdat je dan niet meer in Dual Channel draait (d.w.z. twee dezelfde latjes met hetzelfde aantal MB samen). Grote kans dat de computer sowieso al niet in dual channel draaide. Maar als je van single naar dual channel gaat merk je dat goed, omdat de geheugen bus sowieso de helft breed word en dus stukken langzamer. Ik denk dat je van dual naar single bedoelde. Maar je hebt gelijk, hij draaide al niet in dual channel, anders zou hij wel gezegd hebben dat hij meerdere latjes heeft. Maar Dieko, als het past, en het is qua DDR gelijk aan de andere, dan zou het goed moeten werken.
Dieko Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Is dit een goede tijdelijke pc? Klik AcerPower Intel Celeron 2.2 GHZ 512 mb ddr geheugen DVD speler 40 gigabyte hardschijf 2xUSB achter 2x voorkant geluid ethenet kaart Windows xp service pack 3 NOD 32 antivirus alle belangrijk software is geeinstalleerd werkend te zien
Sprunk Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Die PC is bagger. Maar als het tijdelijk is omdat je hoofd PC stuk is, en je met die PC wilt kunnen blijven Internetten en werken is hij voldoende. Je link werkt overigen niet.
Dieko Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Die PC is bagger. Maar als het tijdelijk is omdat je hoofd PC stuk is, en je met die PC wilt kunnen blijven Internetten en werken is hij voldoende. Je link werkt overigen niet. Ik heb hem voor 30 euro opgehaald.
Galiorix Geplaatst: 20 februari 2010 Rapport Geplaatst: 20 februari 2010 Ik heb hem voor 30 euro opgehaald. Die Windows XP licentie is goud waard!
onbekendeIV Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 ik ben opzoek naar een intel pcic compatible pcmcia controller driver voor mn laptop ik heb al op google gekeken alleen het probleem is dat hij steeds me doorlinkt naar windows update waar ik de melding krijg dat het bestand niet meer aanwezig is. help!
Kryziek Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 (bewerkt) Ik vraag me iengelijk af voor hoeveel euro je een laptop hebt die GTA 4 op med/high kan spelen. Dit omdat ik over een paar maand naar een andere school ga en daar een laptop vereist is en me oude pc verouderd is. Ik zat zelf te denken aan de 1000 euro en daar zat je in de I7 range. GEEN ACER!! Bewerkt: 4 maart 2010 door Kryziek
Djmaddox Geplaatst: 4 maart 2010 Rapport Geplaatst: 4 maart 2010 Je kan deze bekijken, want voor minder geld krijg je voor zover ik weet bij Alternate geen laptop die IV op med/high afspeelt. Je kan ook bij Xxodd.nl kijken, maar daar betaal je ook over de 1000 om IV op med/high te spelen.
Recommended Posts