Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Die van alternate heeft wel een goede kaart alleen niet zon denderende cpu.

En aangezien gta 4 meer vraagt van de cpu dan gpu ga ik liever voor een I7. (voor school spul is hij idd snel genoeg hoor :puh:)

En Xxxod ofzow lijkt mij veel te duur, wel goeie cpu voor 1000 euro maar geen goede kaart daarbij.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Die van alternate heeft wel een goede kaart alleen niet zon denderende cpu.

En aangezien gta 4 meer vraagt van de cpu dan gpu ga ik liever voor een I7. (voor school spul is hij idd snel genoeg hoor :puh:)

En Xxxod ofzow lijkt mij veel te duur, wel goeie cpu voor 1000 euro maar geen goede kaart daarbij.

Bottomline: voor 1000 euro heb je geen goede CPU met een GPU in een laptop. Daarentegen heb je wél een goeie CPU en een goede GPU in een desktop computer, voor hetzelfde geld.

Link to comment
Delen op andere websites

Die van alternate heeft wel een goede kaart alleen niet zon denderende cpu.

En aangezien gta 4 meer vraagt van de cpu dan gpu ga ik liever voor een I7. (voor school spul is hij idd snel genoeg hoor :puh:)

En Xxxod ofzow lijkt mij veel te duur, wel goeie cpu voor 1000 euro maar geen goede kaart daarbij.

Bottomline: voor 1000 euro heb je geen goede CPU met een GPU in een laptop. Daarentegen heb je wél een goeie CPU en een goede GPU in een desktop computer, voor hetzelfde geld.

Dat snap ik wel maar ik heb toch een laptop nodig, en me pc upgrade of nieuwe kopen EN laptop word me te duur, dus dacht ik miss lukt het wel in 1 laptop.

Maar het toch pas over een paar maand en dan zijn hopelijk de prijzen wat gedaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat je denkt dat je in een maand opeens een platina laptop met een Tetra-core kan kopen, je moet eerder denken aan een tientje, als je geluk hebt.

Maar kan je niet beter een slechter(e) laptop nemen voor school, of heb je een echte krachtpantser nodig?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop niet dat je denkt dat je in een maand opeens een platina laptop met een Tetra-core kan kopen, je moet eerder denken aan een tientje, als je geluk hebt.

Maar kan je niet beter een slechter(e) laptop nemen voor school, of heb je een echte krachtpantser nodig?

lol Mocht ik willen :7

Met deze pc lukken de nieuwere games niet echt meer, dus dacht ik 2 vliegen in 1 klap te kopen, laptop voor school en direct erop kunnen gamen.

Dan maar een iets slechtere laptop..

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan even doorsparen, voor rond de 1300 euro heb je wel een vrij goede laptop die IV kan draaien.

http://www.alternate.nl/html/product/Notebooks_Intel%28R%29/MSI/GT640-003NL/-1082187/?tn=BUILDERS&l1=Notebooks&l2=Gaming

De Acer uit Djmaddox' post is ook vrij sterk voor die prijs. Processor mag dan wel "iets minder" zijn, maar voor een laptop nog steeds erg goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin dat gevit op Acer wel beu te worden. De OEM Software op een Acer is even irritant als die op een HP, Compaq, enzovoort. Wij hebben hier twee Compaqs die ook kwamen met een boel zooi die er niet op hoort, gewoon zoveel mogelijk uninstallen is de oplossing. Ook de kwaliteit is vergelijkbaar aan andere laptops. Een aantal vrienden van me hebben Acers en hebben er geen problemen mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin dat gevit op Acer wel beu te worden. De OEM Software op een Acer is even irritant als die op een HP, Compaq, enzovoort. Wij hebben hier twee Compaqs die ook kwamen met een boel zooi die er niet op hoort, gewoon zoveel mogelijk uninstallen is de oplossing. Ook de kwaliteit is vergelijkbaar aan andere laptops. Een aantal vrienden van me hebben Acers en hebben er geen problemen mee.

Ik heb hier vrienden met Acers en ze hebben meer geld betaald aan het bellen van de winkels waar ze hem vandaan hadden omdat ze het niet deden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begin dat gevit op Acer wel beu te worden. De OEM Software op een Acer is even irritant als die op een HP, Compaq, enzovoort. Wij hebben hier twee Compaqs die ook kwamen met een boel zooi die er niet op hoort, gewoon zoveel mogelijk uninstallen is de oplossing. Ook de kwaliteit is vergelijkbaar aan andere laptops. Een aantal vrienden van me hebben Acers en hebben er geen problemen mee.

you sure? Ik heb nog nooit in mijn leven last gehad van de packard bell software, daar kon jue ten minste ook nog op een redelijke manier ervan af komen en het vertraagde je pc neit achterlijk. Daarbij waren ze ook nog eens nuttig, ipv acers dat niks doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook is de hulplijn redelijke troep. Ik moest mijn Windows opnieuw installeren, en ik had iets gehoord van een herstelpartitie op je HDD. Dus ik bellen naar de hulplijn, hoe werkt dat? Kreeg een of andere vrouwlijke persoon op de telefoon die niet uit Nederland afkomstig was. Dan moet je bij het Acer logo op Alt+F8 (o.i.d.). Ik denk, ze bedoelt het balkje van Acer Empowering Technology. Dus ik daar op de knoppen drukken, gebeurt niks. Daarna valt de verbinding weg... Dus ik helemaal boos, ik herstart de computer. Natuurlijk, ik zie een Acer logo, in vorm van een BIOS schermpje... Daarna lukte het zelf ook wel, maar niet dankzij die hulplijn. Als ze nou eens hadden gezegd dat ze de BIOS bedoelde...

OEM software was ook traag, ik heb hier beneden een Packard Bell staan, helemaal geen OEM software.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor jullie informatie: Acer en Packard Bell vallen onder hetzelfde moederbedrijf. Net als dat e-plaza en Bart Smit één zijn.

Maar ik ben het wel eens met jullie dat Acer veel rommel software mee levert. Gewoon zelf even Windows opnieuw installeren en je bent er vanaf, en je nieuwe laptop/pc is ook gelijk stukken sneller.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij het niet erg vinden best ik liever bij Azerty.

Me pa werkt daar in raalte en hun bedrijf zit daar ook en dan kan hij het zo meenenem en hoef ik geen verzend kosten te betalen :D

Verzend kosten boeit me eingelijk ook niet zoveel meer met zon bedrag.

1300 euro is dan ook echt me maximum. Dan moet ik nog een vakantie baantje vinden voor totaal 600 euro.. naja.

What about this one?

http://www.obcs.nl/go.php?utm_source=tweakers&ref=tweakers&price=1174.52&stock=1&vendor=Acer&cat=Notebooks&search=LX.PQ902.091&art=Acer%20LX.PQ902.091

Die is ook al eerder gepost, maar ik bekeek hem nog eens..

Op hoe hoog gaat die GTA 4 kunnen draaien? Er zit wel een goede kaart in maar over de processor weet ik zo snel niet.

Maakt het nog verschil dat het een dual core is met hyperthreading? Ik heb eingelijk liever een quad core.

en de MSI heeft niet zo'n geweldige kaart, de 250 stond toch ongeveer gelijk aan de 9800 wat ik nu heb?

Of zit ik nu in me gedachten veel te hoog gegrepen voor die prijs..

______________________________________________________________________________________________

Wat dan van deze 2:

Dit is een I7 + de 5850

Dit is een I7 + de 5730

Kan die 2e gta 4 ook nog een beetje draaien met die kaart? (op med/high)

(ik heb een beetje het gevoel dat ik vervelend ben..:$)

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...