Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Hoe kan je erachter komen als je AGP,PCI hebt ?

Ik heb zelf EVEREST Home, maar op welke pagina moet ik kijken daarvan ?

Je kan best even op het moederbord zelf kijken. Deze image zou moeten duidelijk maken hoe je 't verschil kan zien:

bustypedrwng.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Ik heb een goede AGP videocard nodig er staat wel AGP 8x ATA133 op mijn moederbord.

Sorry laatst val al deze dubbelposten, maar ik weet zelf dat ik AGP heb want er staat AGP op mijn moederbord wat nu ?

>>> Door RonaldVC: Berichten samengevoegd. Als je naderhand nog iets wilt toevoegen aan je post, kan je de "edit" knop gebruiken. Daar is hij immers voor.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Weet iemand een goede router voor mijn ps3? Mijn ps3 staat ongeveer 20meter van de plek waar de router komt te staan af en er zit 1 plafon tussen. Ik wil er ongeveer 70 euro aan uit gefen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb een goede AGP videocard nodig er staat wel AGP 8x ATA133 op mijn moederbord.

Sorry laatst val al deze dubbelposten, maar ik weet zelf dat ik AGP heb want er staat AGP op mijn moederbord wat nu ?

>>> Door RonaldVC: Berichten samengevoegd. Als je naderhand nog iets wilt toevoegen aan je post, kan je de "edit" knop gebruiken. Daar is hij immers voor.<<<

ati x1950, beste AGP kaart ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag. Op de afbeelding hieronder zie je wat voor processor ik heb. Op het eind staat: 1808 Mhz, betekent dat dat ik 1808 Mhz CPU heb? Misschien een domme vraag, maar ik weet het niet helemaal zeker :D .

Alvast bedankt, :cya:

processorpo1.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Hallo ik heb vraag over de resolutie van mijn beeldscherm,,

Normaal heb ik op mijn laptop(17") een goede resolutie van 1440 bij 900 pixels..

Nou heb ik pas een spel gekocht en als ik die opstart springt de resolutie over in een beetje wazigere resolutie..

Wat kan ik hier aan doen dat ik het spel toch in een goede scherpe resolutie kan spelen want zelf kom ik er echt niet uit??

Alvast bedankt

Bewerkt: door Lars90
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens bij de beeldopties van het spel. Deze opties staan meestal onder 'Options' of 'Display Options'. Daar kun je alles wat met het beeld te maken heeft veranderen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens bij de beeldopties van het spel. Deze opties staan meestal onder 'Options' of 'Display Options'. Daar kun je alles wat met het beeld te maken heeft veranderen. ;)

Ok.. naja ik kan dat niet vinden wat jij bedoelt..(heb windows vista dus moet nog beetje uitvinden!) maar waar staat dat options waar je de beeldopties enzo kan aanpassen dan??

Bewerkt: door Lars90
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens bij de beeldopties van het spel. Deze opties staan meestal onder 'Options' of 'Display Options'. Daar kun je alles wat met het beeld te maken heeft veranderen. ;)

Ok.. naja ik kan dat niet vinden wat jij bedoelt..(heb windows vista dus moet nog beetje uitvinden!) maar waar staat dat options waar je de beeldopties enzo kan aanpassen dan??

In je spel zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal.

Ik heb recent een probleem met een audio driver. Want welke driver ik ook installeer onder Windows XP SP3 pro, het geluid blijft het niet doen. De driver is geinstalleerd en wordt door Windows herkend en ook zegt hij dat het apparaat perfect werkt. Nee, ik ben niet zo'n n00b dat ik het geluid op mute heb staan. Het gaat hier om een Dell Dimension 4700. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :).

Bewerkt: door stefaneke
Link to comment
Delen op andere websites

Hallo allemaal.

Ik heb recent een probleem met een audio driver. Want welke driver ik ook installeer onder Windows XP SP3 pro, het geluid blijft het niet doen. De driver is geinstalleerd en wordt door Windows herkend en ook zegt hij dat het apparaat perfect werkt. Nee, ik ben niet zo'n n00b dat ik het geluid op mute heb staan. Het gaat hier om een Dell Dimension 4700. Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt :).

Dit probleem heb ik héél lang geleden is gehad. Dus ik moet even diep in mijn geheugen graven... Maar volgens mij ligt het eraan, zoals je zelf al aangeeft. Je hebt meerdere drivers voor je ''audio driver'' gedownload, dat is sowieso al niet goed. Waarschijnlijk is je geluidskaart er een beetje van slag van geworden, met al die drivers. Als je even probeerd om via: Deze Computer > Programma's installeren of verwijderen > en dan alle drivers van je geluidskaart verwijderen. Probeer dan via google de juiste driver te vinden (als je aangeeft wat voor kan ik, als je dat wil daarmee helpen) en download hem. Start daarna je computer opnieuw op. Als het goed is moet hij daarna weer uitstekend werken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...