Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Als ik een map van 30gb van map A naar map B, beiden op D:, verplaats duurt het een paar seconden. Als ik diezelfde map naar E: verplaats duurt het een half uur ofzo, terwijl het dezelfde hdd is, alleen een andere partitie. Hoe komt dat :? ?

Link to comment
Delen op andere websites

fragmentatie, kortom de harde schijf is langer bezig om een gepast gaatje te zoeken omdat de lisjt slecht gesorteert is.

Nee. Van D naar D is gewoon dezelfde partitie, dan veranderd die gewoon de index ( waar alles staat ). als je van D naar E dus twee verschillende partities overschrijft, schrijft die het totale bestand/map over. Daarom duurt het een stuk langer.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit al een tijdje met een vraagje.

ik heb dus een sony XB8AV die Dolby Pro Logic ondersteund.

Maar kun je dan dus pro logic verzenden via de hoofd telefoon aansluiting (3.5 jack) om zo al mijn boxen te kunnen gebruiken?

Achterop de radio zit een gewone RCA aansluiting.

Ff een plaatje voor evt. onduidelijkheden:

12284350_mu4.jpg

EDIT: Ik heb nog geen 3.5 jack naar RCA gekocht omdat ik binnenkort ga verhuizen en misschien koop ik dan een te korte kabel.

..Ik kan nat. ook gwn een lange kopen, maarja.

Bewerkt: door Kryziek
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk is dat mogelijk. :puh:

Nog iemand op mijn vraagje?

Jouw radio heeft softwarematige emulatie aan boord waarmee hij het geluid 'beter' kan laten klinken, maar het is niet hetzelfde als échte Doly Prologic.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...