Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Help,help,help! Ik heb net Windows XP SP# geinstalleerd en nu herkent windows mijn geluidskaart niet meer... bij flitskikker straat dan ook: "onbekend" Hoe moet ik ddit nou oplossen? Ik wil graag weer muziek luisteren en games. :( Mijn boxeninstallatie is een LogitechX-230

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Wat ben je dan? Een oelewapper.

Weet je wel welk moederbord je hebt? Gooi die even in google, zoek naar de specs en met een beetje mazzel staat daar welke geluidskaart men erop heeft geplakt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb gister 2 PC's met een leeftijd van 15 jaar gekregen alleen kan er op een van de PC's geen TOETSENBORD! Wel muis, gek he? Is er een andere mogelijkheid om een toetsenbord aan te sluiten danc de PS/2 of de USB manier?

Link to comment
Delen op andere websites

Jup, die heb ik wel. Nu een andere vraag (sorrie) Ik had zo'n grote PC (15 jr oud) en die kon wel aan, maar het beeldscherm wilde niet werken, ik heb nog een PC, daar was de voeding en de videokaart uit (7 jr oud) en daar had ik een werkende voeding ingedaan en een werkende videokaart, maar nu heb ik nog steeds geen beeld als ik hem aanzet?

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ja, 2 Noppes (ga nu een ander proberen), 3. Kanaal, daar kan je niet eens tussen kiezen.

EDIT: 2 = Niet gewerkt. (als je het beeldscherm aansluit zie je een fractie van een seconde een blauw beeld zonder text, videokaart werkt wel in andere PC) Computer gaat verder wel aan en maakt herrie enzo. :puh:

confused2.gif

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

IK heb geen andere werkende PCI graka, maar in de andere PC werkt die graka wel. Ik ga nu even de BIOS resetten en de graka in een andere slot douwen.

EDIT: Nope, zelfde probleem! Kan het werken als ik de BIOS battery van de PC waar de graka wel op werkte erin doe?

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Gast, let jij op bij Natuurkunde? De hint zit hem in de woorden. Batterij. Hij levert stroom. Hij kan geen halve stroom leveren, en ook geen anderhalf. Als hij stroom levert gaat je pc aan, doet hij dit niet dan gaat hij óf niet aan, of hij stopt na een tijdje.

Ik denk dat je moederbord gewoon naar de kloten is. De pc heeft trouwens geen on-board grafische kaart?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...