Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Nee, dat vind ik niet. Dat is meer om de mensen met zeer weinig verstand van computers te informeren dat een bepaald stuk hardware ook op hun PC met windows XP/Vista/7 werkt. Wij weten dat alles wel werkt met Windows 7, maar niet iedereen weet dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zijn al die info dingetjes (compatible met, info blokjes) op de dozen die je bij iets krijgt gewoon marketingcrap, ik heb nog nooit iets gekocht wat echt zo goed was als op de doos beweerd was. crazy.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort een probleem met mn pc; telkens na een tijdje loopt de pc vast (zeg bevriezen), maakt niet uit of ik hem op XP of vista heb staan. Ik het vermoeden dat mn Videokaart zn laaste krachten aan het leveren is. Klopt mn vermoeden of is er iets anders aan de hand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort een probleem met mn pc; telkens na een tijdje loopt de pc vast (zeg bevriezen), maakt niet uit of ik hem op XP of vista heb staan. Ik het vermoeden dat mn Videokaart zn laaste krachten aan het leveren is. Klopt mn vermoeden of is er iets anders aan de hand?

Wat zijn de temperaturen? Ik zou iig eerst de computer van binnen schoonmaken. Hardware houdt niet zo van stof.

Link to comment
Delen op andere websites

ok.

lijn

Is het mogelijk om een klein kastje op te zetten dat steeds bepaalde informatie internet zend? Zegmaar IDE HDD > USB > ETHERNET? Het lijkt me niet want het moet ergens door aangedreven worden, het is voor het hosten van een server, ik heb al iets om IDE naar USB te doen dus me HDD kan wel in me PC, maar is er ook een mogelijkheid dat hij naar internet streamt zonder dat ik een oude herriemakende PC ernaast moet zetten? snel hulp graag. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je met die laptop doen? Voor de meeste taken voldoet die laptop prima. En het is een heel mooie Vaio, want ook het oog wil natuurlijk wat. Vaio's zijn altijd zeer degelijke laptops.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...