Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Das nou jammer, ga ff kijken waar het dan eventueel wel inkan.

timo

edit: het moet op een heel andere plaats, maar ik heb nou ook niet echt de behoefte aan internet op m'n vakantie...:Y

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

:7 :7 :7

Heb je ooit een laptop opengemaakt? Die zitten vaak zó compact (en enig open gelaten ruimte is bedoelt voor de airflow, dus als je daar leuk dingen tussen gaat doen gaat de "houdbaarheid" van je laptop ook flink achteruit) dat er domweg geen plaats is voor kaarten zoals die. Ook is die bedoeld voor desktops, en betwijfel ik zéér of er een open PCI aansluiting is in je laptop. Je zou wel een USB ding kunnen kopen voor draadloos internet.

Link to comment
Delen op andere websites

:7 :7 :7

Heb je ooit een laptop opengemaakt? Die zitten vaak zó compact (en enig open gelaten ruimte is bedoelt voor de airflow, dus als je daar leuk dingen tussen gaat doen gaat de "houdbaarheid" van je laptop ook flink achteruit) dat er domweg geen plaats is voor kaarten zoals die. Ook is die bedoeld voor desktops, en betwijfel ik zéér of er een open PCI aansluiting is in je laptop. Je zou wel een USB ding kunnen kopen voor draadloos internet.

Heb gisteren even gekeken, was geen succes.

timo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Oke, scheelt het veel graden als ik bijv. Zalman ZM-STG1 neem i.p.v. de standaard?

Jawel, maar het verschil zal niet groot zijn. De koelpasta die je krijgt bij stock ventilators van AMD/Intel is nooit geweldig, maar je kan er mee leven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar dit verschil zal niet echt belangrijk zijn. Alleen als je van plan bent om te gaan overclocken zou ik betere koelingpasta adviseren. Overigens, zit er ook koelpasta bij een nieuwe koeler, zoals de Mugen 2? Ik dacht namelijk van niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht dat ze op alle Air's kunnen, maar welke ga je kiezen?

Bedankt voor de snelle reactie Hayte, ik ga denk ik in ieder geval voor GTA San Andreas. Vice City lijkt mij ook wel leuk om een keertje te spelen, maar III en SA heb ik allebei ook al voor de PS2. [Wil eigenlijk alleen maar een MacBook omdat ik dan ook makkelijk op vakantie met ene accu van 10 uur kan gamen!]

Nog een vraagje, kan hier misschien als R* het maakt ook GTA IV op, met 4GB RAM en Intel Core 2 Duo.

Er zit trouwens maar een 64GB harddisk in, maar ik krijg waarschijnlijk nooit die harddisk vol! :puh:

timo

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je echt koelpasta nodig op je cpu? Zoja, wordt dit geleverd bij je cpu of moet je dit erbij kopen?

Arctic Silver kost ong. 5 euro, en als je het doet, doe het goed, dus pak dus een goeie koelpasta, dat merk je goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...