Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Nog een vraagje, kan hier misschien als R* het maakt ook GTA IV op, met 4GB RAM en Intel Core 2 Duo.

Waarschijnlijk niet, daar is de grafische kaart te langzaam voor.

Jammer, maar kan je met 4GB RAM en Intel Core 2 Duo wel een beetje met Virtual Box of Virtual Machine een Linux distro draaien zoals Ubuntu of openSuSE?

timo

EDIT: Wat is beter, een MacBook Air of een MacBook Pro?

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

Nog een vraagje, kan hier misschien als R* het maakt ook GTA IV op, met 4GB RAM en Intel Core 2 Duo.

Waarschijnlijk niet, daar is de grafische kaart te langzaam voor.

Jammer, maar kan je met 4GB RAM en Intel Core 2 Duo wel een beetje met Virtual Box of Virtual Machine een Linux distro draaien zoals Ubuntu of openSuSE?

timo

EDIT: Wat is beter, een MacBook Air of een MacBook Pro?

Pro.

Link to comment
Delen op andere websites

Even wat verder ingaan daarop; een MacBook Pro is beter, al zal je er geen IV mee kunnen spelen. Daar zijn laptops, en vooral Apple laptops, niet voor gemaakt. Dat over je Virtual Boxjes weet ik niet, maar is het dan niet beter om een niet-Apple laptop te kopen zodat je daarop Linux kunt installeren...?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey, alles is gelukt met het installeren van m'n i7 2600k, geheugen enz. Maar windows werkte niet meer.

Ik heb deze pc gekocht met windows vista + de upgrade optie naar windows 7, ik moest windows opnieuw installeren dus heb ik de cd van vista geinstalleerd.

Maar de site windows7upgradeoption.com bestaat niet meer. Hoe kan ik nu weer aan windows 7 komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn Canon MP210 geeft een probleem... Ik heb zojuist de cardridge vervangen maar krijg dit te zien bij Inktdetails:

De functie voor het detecteren van het resterende inktniveau van de volgende inkt is uitgeschakeld.

Kleur <CL-38>

De volgende inkt is bijna op.

Zwart <PG-37>

Bereid een nieuwe inktpatroon voor.

Het kan zijn dat de afdrukkwaliteit niet voldoende is als u de printer blijft gebruiken terwijl de inkt bijna op is.

Als de zwarte inktpatroon of de kleureninktpatroon leeg is, kunt u via de Inktpatrooninstellingen op het tabblad Onderhoud van het printerstuurprogramma de printer zo instellen het afdrukken met de andere inktpatroon wordt voortgezet.

Is dit normaal? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Hey, alles is gelukt met het installeren van m'n i7 2600k, geheugen enz. Maar windows werkte niet meer.

Ik heb deze pc gekocht met windows vista + de upgrade optie naar windows 7, ik moest windows opnieuw installeren dus heb ik de cd van vista geinstalleerd.

Maar de site windows7upgradeoption.com bestaat niet meer. Hoe kan ik nu weer aan windows 7 komen?

Ten eerste valt dit meer onder software dan hardware. Aan de andere kant ben ik eht wel met je eens dat een heel eigen topic een beetje overkill is voor deze vraag. Om de vraag te beantwoorden: na even googlen kwam ik hier uit, is dat niet iets?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Ik heb een vraag, ik heb dit moederbord : http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=alivexfire-esata2

En ik wil graag een AMD Phenom ii x4 955 kopen, ik heb gehoort dat ie DDR3 en AM3 gebruikt wat dus niet in mijn moederbord zit, maar de CPU staat wel in de compability list http://www.asrock.com/mb/cpu.asp?Model=ALiveXFire-eSATA2

Kan iemand mij wat meer uitleggen, en dingen qua BIOS enzo kan mijn vader wel.

NVM weet het antwoord al :)

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wil een high end game computer en heb op basis daarvan dit systeem samengesteld.

1x Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB

1x Cooler Master CM 690 II Advanced

1x Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3

1x Intel Core i5 3.3 GHz Processor

1x Sapphire RADEON HD 6950

1x XFX PRO 650 W Power Supply

1x G.Skill Ripjaws F3-10666CL9D-8GBRL

1x Zalman CNPS10X Performa

Kan iemand dit doorkijken en zeggen of het een goed systeem is of wat er eventueel anders moet. En is alles compatible met elkaar ?

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...