Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

  • 2 weken later...

Als de 3 pinnetjes aan de onderkant van mijn processor een beetje verbogen zijn, betekent dit dan dat de CPU gelijk vernielt is?

Nee, terug buigen en erin prikken en zorgen dat het geen kracht hoeft te kosten(dus niet forcen).

Link to comment
Delen op andere websites

Als de 3 pinnetjes aan de onderkant van mijn processor een beetje verbogen zijn, betekent dit dan dat de CPU gelijk vernielt is?

Nee, terug buigen en erin prikken en zorgen dat het geen kracht hoeft te kosten(dus niet forcen).

Met een bankpas, of een aardappelscheelmesje?

En wat bedoel je met prikken?

Link to comment
Delen op andere websites

Met een bankpas, of een aardappelscheelmesje?

En wat bedoel je met prikken?

Of met een pincet, of een hamer( :7 ), net wat je voorkeur is en wat je bij de hand hebt. ;)

En met prikken bedoel ik je cpu in je socket 'prikken'.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Overigens leuk om te zeggen: Ik heb ooit per ongeluk een pinnetje of 2 uit een AMD Athlon X2 weten te slopen. De processor koeler wilde niet los komen van de processor tijdens een algehele schoonmaakbeurt, dus toen heb ik met iets teveel kracht de processor mee getrokken uit het socket. Dus ik had wat scheve pinnen en 1 of 2 waren er vanaf gebroken. Gelukkig waren dit niet gebruikte "opvul" pinnen want mijn processor deed het uiteindelijk nog wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Heeft de iMac nu een desktopprocessor en een laptop grafische kaart? :clown: Ik citeer: ' AMD Radeon HD 6750M'.

Waaruit concludeer je dat(van de processor)?

Want het is allang bekend dat iMac's organen van laptops gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus de gehele iMac bestaat uit laptoponderdelen? :puh: En ik dacht gewoon dat de iMac uit desktoponderdelen bestond, want bij de processor staat nergens M ofzo..

Welke CPU zit er dan in?

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zeggen gewoon Intel i5/i7 en het aantal GhZ, geen serienummer ofzo. :puh:

Editz: Kan iemand me even uitleggen waarom deze iMac zo goedkoop verkocht wordt? 2dehands is deze iMac iets meer dan het dubbele waard. ' is in perfecte staat van de exploitatie' = dafuq?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...