Jump to content

Hardware Helpdesk


SummerBase

Recommended Posts

Editz: Kan iemand me even uitleggen waarom deze iMac zo goedkoop verkocht wordt? 2dehands is deze iMac iets meer dan het dubbele waard. ' is in perfecte staat van de exploitatie' = dafuq?

Waarschijnlijk een ouder model :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Sprunk

    90

  • Limbolander

    84

  • TaartJJ~!

    84

  • Djmaddox

    72

Dat is zeker verdacht. :puh: Ik ga deze zomer gaan werken en ik zie het best zitten om een 2dehands iMacje te scoren. Moet natuurlijk wel nog mogen van m'n ouders..Als ik al eentje zou kopen, dan zou het een 24 inch model zijn.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Neen...Dat is 1 van de nieuwste modellen dat 2dehands zo'n 1500 euro oplevert.

Ik heb ook een tijdje gezocht naar een tweedehands model , maar de modellen van 2009,2010,2011 en 2012 lijken enorm op elkaar. ( Volgens mij is er niks veranderd aan het desgin ).

Edit:

Het is wel een een beetje verdacht, als je de specs ziet en dan de prijs...

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook een tijdje gezocht naar een tweedehands model , maar de modellen van 2009,2010,2011 en 2012 lijken enorm op elkaar. ( Volgens mij is er niks veranderd aan het desgin ).

Niet veel, nee. :puh:

Edit:

Het is wel een een beetje verdacht, als je de specs ziet en dan de prijs...

Idd..Wat ik niet begrijp is dat exploitatiegedoe..

En heb je er nu eentje gekocht of niet? :)

Btw, op de site van Apple staat er quad core i5 2.5 GHz. Maar dat kan toch niet? De laptopversie i5 heeft 2 processorkernen(cores), geen 4.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, gelukkig is Apple zo'n vriendelijk bedrijf waarbij je alles zeker weet en zo..

Drie opties; óf het is een desktop-processor, óf het is van een speciale deal met Intel, óf ze gebruiken HyperThreading en zeggen dat hij dan vier kernen heeft. Wat niet juist is, hij heeft dan alleen vier threads, aan het aantal kernen kan je niks veranderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, gelukkig is Apple zo'n vriendelijk bedrijf waarbij je alles zeker weet en zo..

Drie opties; óf het is een desktop-processor, óf het is van een speciale deal met Intel, óf ze gebruiken HyperThreading en zeggen dat hij dan vier kernen heeft. Wat niet juist is, hij heeft dan alleen vier threads, aan het aantal kernen kan je niks veranderen.

Optie 1 lijkt me nogal raar, gezien het feit laptophardware en desktophardware niet te combineren valt voor zover ik weet..

Link to comment
Delen op andere websites

Hoezo niet? Je gebruikt toch ook geen externe laptop voeding voor een iMac, voor zo ver ik weet? Het gaat die laptop echt geen ene reet uitmaken of het nou met een mobiele CPU moet werken of niet. Een CPU is een CPU. Als je er nou een spons in zou duwen, okeej...

Link to comment
Delen op andere websites

En heb je er nu eentje gekocht of niet? :)

Nee ik heb er geen gekocht ik heb i.p.v een iMac een nieuwe mobiel genomen , maar als je niet zo veel te besteden hebt en een tweede hands wil ( wat ik goed begrijp ) , moet je gewoon kijken dat je hem zelf eerst van te voren ( werkend ) kan zien :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

zat zelf te denken aan een macbook pro mocht mijn laptop te overlijden komen, en het misschien verpatsen van mijn gamepc aangezien ik er nog maar weinig mee doe.

apple kost wat maar dan heb je ook wat, sinds kort iphone 4s :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

zat zelf te denken aan een macbook pro mocht mijn laptop te overlijden komen, en het misschien verpatsen van mijn gamepc aangezien ik er nog maar weinig mee doe.

apple kost wat maar dan heb je ook wat, sinds kort iphone 4s :)

We zitten aardig op dezelfde hoogte, zit er namelijk ook aan te denken om mijn pc te verkopen voor een iMac.

Kan iemand een schatting maken wat mijn PC zou opleveren?

CPU: i7 920, eerste generatie, stock cooler.

Moederbord: Gigabyte EX58A-UD5.

Geheugen: Corsair XMS3, 6x1GB.

Videokaart: BFG-Tech GTX260( :-( )

Kast: Lian-Li PC-P80

600Watt voeding, 6 schijven, totaal 2,5nogwat TB, 1 DVD speler en brander.

Logitech G15 V2 toetsenbord en G9 muis.

Nog een extra moederbord erbij, Gigabyte EX58-UD5.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...