cheizz Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik heb een probleem met in en exporteren ik ben bij lijst 2 en ik wil de rancher exporteren maar als ik de rancher op de boot zet zegt hij dat ik die niet hoef te exportren wil iemand zeggen wat ik nu moet doen? Reageren
Jorair Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 -de gecheate rancher werkt niet. (voor het geval je hem gecheat zou hebben) -die witte rancher met een bruine rand werkt ook niet. (tenminste, bij mij toch) - weet je zeker dat het de rancher is? ik heb ook al een paar keer voorgehad dat ik de verkeerde auto exporteerde. antwoord niet gekregen? er zullen vast meer reacties volgen. Reageren
cheizz Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) oww ik had hem "gechead" gelukkig weet ik nu er aan de hand was bedankt!!! Bewerkt: 26 oktober 2006 door cheizz Reageren
Jorair Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 het forum is opgericht om mensen te helpen, toch fijn dat je even bedankt zei. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.