Lord of War Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie ervan? Ik heb veel tijd in z'n vuist gestoken. Bewerkt: 28 oktober 2006 door Lord of War Reageren
King Room Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik vind die erg mooi, ik wil ook wel z'n signature maar het lukt me niet echt altijd goed!! Er mooi bij de handschoen maar daar vind ik het ook een beetje te rood!! Alleen die paarse streepjes die moesten dan ook rood zijn want dat zijn er maar 2!! En dat valt op het kon ook nog geel zijn!! Ik geef je voor deze 8,6/10, want vind hem er mooi geworden!! Reageren
.Scarface. Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Je sig is wel goed gelukt, maar die c4d heb je eigenlijk niet geplaatst. Het heeft niet zo´n goede flow. Tekst is ook wel erg klein, maar past er dan wel weer bij. 7/10. Reageren
Daan007 Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Wow Lord ! Dat schoot me gelijk te binnen toen ik jou zag. Je bent nog maar (pas) begonnen met PS en je bent al heel goed Ga zo door. Nu even ontopic. Zoals ik al zei de sig is heel erg mooi gelukt. De kleur rood op de achtergrond past er erg goed bij. De C4D renders zijn er goed in verwerkt Je zei dat je veel tijd en werk in de vuist hebt gestoken en dat is te zien hoor ! Het lijkt alsof er een soort energiebal rond de vuist zit. Mijn cijfer ? : 9,2 ! Ps: Zou je mij de tut kunnen PMen ? Alvast bedankt Reageren
Lord of War Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Wow Lord ! Dat schoot me gelijk te binnen toen ik jou zag. Je bent nog maar (pas) begonnen met PS en je bent al heel goed Ga zo door. Nu even ontopic. Zoals ik al zei de sig is heel erg mooi gelukt. De kleur rood op de achtergrond past er erg goed bij. De C4D renders zijn er goed in verwerkt Je zei dat je veel tijd en werk in de vuist hebt gestoken en dat is te zien hoor ! Het lijkt alsof er een soort energiebal rond de vuist zit. Mijn cijfer ? : 9,2 ! Ps: Zou je mij de tut kunnen PMen ? Alvast bedankt Bedankt voor je rate, Daan! Ik ben geen beginner meer hoor, Daan. Ik heb al een tijdje PS en ih heb al welgeteld 71 sig gemaakt. Maar veel van die sigs zijn sigs waar ik dingen op uitprobeer en die dan samen in één sig verwerk. Ik he géén enkele tut gevolgd maar ik denk er wel aan om een 1e tut te maken als ik tijd heb. Als ik 'm heb gemaakt zet ik 'm op 't forum. Reageren
M4X Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Chille sig, ik vind de vuist erg mooi met dat lichteffect. Ik heb eigenlijk geen kritiek, Rating: 9/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Aardig, de C4D vind ik iets te opvallend. Misschien had je ze inplaats van color dodge op linear dodge kunnen zetten Je C4D is namelijk te licht. Het is trouwens Kazuya en niet Yakuza Verder had je de render wat meer in kunnen blenden met de C4D. 7/10 Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Hey Lord of War, Zeer goed gedaan hoor, ik vind hem erg mooi gemaakt, ik heb er niet zoveel op aan te merken, omdat hij gewoon super goed is Ik geef je een 9.0 Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 mooi gemaakt ik geef 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.