Jump to content

NVIDIA Geforce 7600 GS

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nu heb ik dus een nieuwe pc op de site van de Lidl zien staan, ik vroeg me af of deze videokaart goed is voor de nieuwste spellen.

Ik heb alles overgetypt want de beschrijving was een flash object.

Kan iemand misschien ook vertellen wat GS betekent?

Hij is dus 256 MB zag ik net staan.

"Superscalaire architectuur van de volgende generatie: meer dan tweemaal zo goede shading als producten van de vorige generatie.

Volledige ondersteuning van DirectX 9.0 Shader Model 3.0: de standaard voor de pc's van nu en de spelcomputers van de volgende generatie maakt adembenemende effecten en complexe grafische afbeeldingen van bioscoopkwaliteit mogelijk.

NVidia CineFX 4.0 engine: de modernste grafische effecten met een ongelooflijke snelheid.

NVidia PureVideo technologie: HD videocompressors en decodersoftware zorgen voor een optimale videokwaliteit.

Geintegreerde HDTV-encoder: maakt een analoge resolutie voor de tv (Component/Composite/S-Video) van maximaal 1080i mogelijk.

GDDR3-geheugen met hoge capaciteit: met dat geheugen worden zelfs bij de meest veeleisende spellen en toepassingen indrukwekkende framerates bereikt.

Ontwikkeld voor Microsoft Windows Vista."

Bewerkt: door gta_rulez
Geplaatst: (bewerkt)

GS...

Hier heb ik een strukje dar over de 6800 GS en de 6800 GT gaat.

Although the GeForce 6800 GS is replacing the GeForce 6800, its specifications are closer to that of the GeForce 6800 GT, which currently ranges in price from $275 to $300. The GeForce 6800 GS has fewer pipelines and vertex processors than the GeForce 6800 GT, but it matches and exceeds the GeForce 6800 GT in memory bandwidth and geometry processing, which is partially the result of a 21% increase in the GPU clock speed.

Volgens mij is die sneller, doordat hij minder ''Pipelines'' en ''Vertex Processors'' heeft.

Hij heeft meer ''Memory bandwith'' en in ''Geomitry processoring''

Daarom heeft hij 21% meer GPU clock speed.

En nog snap ik er niets van :puh:

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:
GS...

Hier heb ik een strukje dar over de 6800 GS en de 6800 GT gaat.

Although the GeForce 6800 GS is replacing the GeForce 6800, its specifications are closer to that of the GeForce 6800 GT, which currently ranges in price from $275 to $300. The GeForce 6800 GS has fewer pipelines and vertex processors than the GeForce 6800 GT, but it matches and exceeds the GeForce 6800 GT in memory bandwidth and geometry processing, which is partially the result of a 21% increase in the GPU clock speed.

Volgens mij is die sneller, doordat hij minder ''Pipelines'' en ''Vertex Processors'' heeft.

Hij heeft meer ''Memory bandwith'' en in ''Geomitry processoring''

Daarom heeft hij 21% meer GPU clock speed.

En nog snap ik er niets van :puh:

Het gaat over de 7600 en niet de 6800. En meer pipelines zijn net beter dan weiniger.

Over de 7600GS. Ik weet niet percies waar GS voor staat. Maar het is niet een high-end gaming kaart waarmee je met alle 'eye-candy' kan gaan gamen. Maar de nieuwste games zullen denk ik wel op een gemiddelde resolutie te spelen vallen.

Geplaatst:

Maar ik moet ze wel op 1280 x 1024 spelen anders wordt mijn beeld wazig, ik heb namelijk zo'n TFT scherm.

Bedankt voor de reacties, ik koop de PC trouwens niet want hij is in mijn regio niet te krijgen. Zag ik later pas.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...