Rullez Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Jongens. Ik heb sins woensdag Photoshop en mijn eerste Pixel Tuning is al af. Ik zelf vind hem er nog best simpel uitzien maar best mooi. Standaard. Getuned. Rates? Bewerkt: 26 oktober 2006 door Rullez Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Voor je eerste is hij opzich wel leuk. Er is niet heel veel veranderd, maar om te beginnen zijn kleine dingetjes nog wel voldoende. Blijf hier Tuts mee volgen, dan wordt je er steeds beter in! Als ik een cijfer moest geven, zou het een 7.5 worden. Reageren
Rullez Geplaatst: 26 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Voor je eerste is hij opzich wel leuk. Er is niet heel veel veranderd, maar om te beginnen zijn kleine dingetjes nog wel voldoende. Blijf hier Tuts mee volgen, dan wordt je er steeds beter in!Als ik een cijfer moest geven, zou het een 7.5 worden. Heel erg bedankt. Wat zou ik dan nog moeten veranderen? Nog meer rates. Bewerkt: 26 oktober 2006 door Rullez Reageren
tiesto Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 er is bijna niets verranderd maar het is je 1e keer dus ik geef een 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.