pazziej Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) Hoi, Ok ik heb een server alles werkt maar nu wil ik hem ook nog in ase hebben staan dus ik klik op Server->New server->Daar type ik mijn ip in MAAR dan krijg ik in ase een soort mapje met daarachter unscanned wat doe ik verkeerd want als ik bij new server localhost intyp dan zie ik m dan kan ik m joinen maar zien andere mensen hem niet :S ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben en dat het verholpen kan worden . Doeizz pazziej Bewerkt: 7 november 2004 door pazziej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Kijk in MTAServer.conf, daarin kun je de optie om je server in ASE te tonen 'enablen' en 'disablen'... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 (bewerkt) hebbik al gedaan maar helpt niet:S owjah miss is dit handig hij zegt dit als ik mijn server opstart: MTA Server for MTA 0.4.1 ServerName = 'Pazziejs MTA 0.4.1 Stunt Server' ServerPort = 2003 Game = GTA:VC / MTA:VC (#2) GameMode = Stunt (#2) MaxPlayers = 7 SERVER: successfully started the server (port 2003) SERVER: press 'q' or 'Q' to shutdown the server. ADMINSERVER: successfully started the server (port 4003) SERVER: ASE registration is enabled ... will attempt to register (if possible). miss maakt dat wat uit??? Bewerkt: 7 november 2004 door pazziej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Er waren volgens mij ook enige poorten die open moesten staan om je server in ASE te krijgen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 ok :S toch bedankt ik probeer het nog wel een keertje maar heb niet echt verstand van poorten enzo dus ik kijk nog wel Doeizz pazziej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2004 Je bent niet de enigste die geen verstand van porten heeft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pazziej Geplaatst: 8 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 november 2004 haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamite Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 port 2126 moet je volgens mij open hebben voor ASE.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2004 Je meot een bepaald poort open zetten voor ASE. Voorderest hoef je verder niks te doen. Ik zal zometeen zoeken naar welke poort precies. Ik neem aan dat je poort 2003 gebruik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rea Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 Ja volgens mij is het poort 2126 probeer het maar en anders weet ik het ook nie whor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 29 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2004 # ASE# Required: No # Purpose: Defines whether or not we should attempt to register the Server with ASE (All Seeing Eye ... Server Browser) # Notes: # ASE will attempt to connect and issue commands through ServerPort + 123 (or, in unavailable, +124, +125, etc ...) # 0 - disabled # 1 - enabled ASE 1 Wat dus betekend, als je client port hebt ingesteld op 2003, dan zal port 2126 ook open moeten staan om je server in ASE te kunnen verkrijgen, als je hem hebt ingesteld op 2004, zul je port 2127 open moeten zetten etc etc... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WAR? Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 nou.. ik snap het nog niet, kan iemand mij precies uitleggen hoe je een server is ASE krijgt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.