Jump to content

Foutje...

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb perongeluk met de PizzaDOX +27 Trainer een code ingeschakelt dat hij als 100% completion uitziet, ik ben nog maar 30 procent ofzo klaar, maar omdat ik die code heb ingeschakelt blijft hij altijd op 100%.

En toen heb ik nog gesaved en 20 missies gedaan dus ik kan echtr niet meer terug waar die was...

Weet iemand hoe ik mijn percentage die ik al gedaan heb (%) terug brengen na standaard en standaard verder gaan?

BTW De code die ik had ingeschakelt heette:

Get 100% Completion

Geplaatst:
Ik heb perongeluk met de PizzaDOX +27 Trainer een code ingeschakelt dat hij als 100% completion uitziet, ik ben nog maar 30 procent ofzo klaar, maar omdat ik die code heb ingeschakelt blijft hij altijd op 100%.

En toen heb ik nog gesaved en 20 missies gedaan dus ik kan echtr niet meer terug waar die was...

Weet iemand hoe ik mijn percentage die ik al gedaan heb (%) terug brengen na standaard en standaard verder gaan?

Get 100% Completion

Wat ik uit je bericht op maak, is dat je met een trainer de 100% hebt gehaald en nu terug wilt naar je oude percentage? Dan moet ik je teleurstellen, volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Net als met cheats die je niet terug kan draaien (denk aan bijvoorbeeld de riot-cheat) is het volgens mij ook niet mogelijk om het percentage terug te draaien. De enige oplossing is dus dat je opnieuw begint, of gewoon verder gaat met je savegame. Het enige verschil is dan dat je 100% in je statistieken hebt staan en een rhino/hydra bij je huis hebt. Missies e.d. kan je nog gewoon doen, maar wil je zelf de 100% behalen, dan moet je helaas overnieuw beginnen.

Geplaatst:

Get 100% Completion

Wat ik uit je bericht op maak, is dat je met een trainer de 100% hebt gehaald en nu terug wilt naar je oude percentage? Dan moet ik je teleurstellen, volgens mij is dit helaas niet mogelijk. Net als met cheats die je niet terug kan draaien (denk aan bijvoorbeeld de riot-cheat) is het volgens mij ook niet mogelijk om het percentage terug te draaien. De enige oplossing is dus dat je opnieuw begint, of gewoon verder gaat met je savegame. Het enige verschil is dan dat je 100% in je statistieken hebt staan en een rhino/hydra bij je huis hebt. Missies e.d. kan je nog gewoon doen, maar wil je zelf de 100% behalen, dan moet je helaas overnieuw beginnen.

Sh1t! Ik had het al 10/15 savegames geleden,

Wie wil voor mij 10/15 savegames doen? ik bied 10 euro op paypal.

Geplaatst:

Ik denk niet dat iemand graag even die savegames wilt doen. Maar ik zou het wel met een groepje willen doen, dus dan doen we er om ste beurt een paar missies. Je moet dan wel even zeggen welke missies er gedaan moeten worden en een savegame posten, dan kunnen we gaan beginnen.

En die 10 euro mag je overmaken naar Unicef.

>>> Door PatrickW: Unicef.nl:

Hoe kan ik doneren aan Unicef?

Doneren aan Unicef is heel gemakkelijk. U kunt online doneren, of u geeft eenmalig op giro 121 ten name van Unicef Nederland onder vermelding van 'gift'.

Geplaatst:

Ik denk niet dat iemand graag even die savegames wilt doen. Maar ik zou het wel met een groepje willen doen, dus dan doen we er om ste beurt een paar missies. Je moet dan wel even zeggen welke missies er gedaan moeten worden en een savegame posten, dan kunnen we gaan beginnen.

En die 10 euro mag je overmaken naar Unicef.

>>> Door PatrickW: Unicef.nl:

Hoe kan ik doneren aan Unicef?

Doneren aan Unicef is heel gemakkelijk. U kunt online doneren, of u geeft eenmalig op giro 121 ten name van Unicef Nederland onder vermelding van 'gift'.<<<

Nee ik stuur geld na gtaforum, ik wil niet na unicef sturen want ik heb al 50 euro verspilt tijdens de tsunami in azie... en toen kreeg ik er spijt van want toen kwam ik erachter dat ze ze gebruiken geld om restaurants enzo te maken in azie, ik dacht gewoon voor de ziekenhuis, maar bleek niet zo te zijn.

Wat is de paypal adres van gtaforum?

En ik kom er net achter dat ik maar 7/8 missies hoef te doen en dat kan ik best wel zelf maar ik heb nooit zin om alles weer overnieuw te doen.

Geplaatst:

Waarom moet je dat met geld oplossen geef je savegame maar via de Bijlage functie dan doe ik die missies wel hoor. :Y (Temminste als het er 7 á 8 zijn als het er meer dan 10 zijn dan doe ik ze met iemand anders samen bijvoorbeeld Dutchy3010). Ga maar sparen voor GTA IV of iets in die zin. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...