Jump to content

taking the peace


gta_fan_123

Recommended Posts

Ik begrijp je probleem. Toen ik deze missie voor het eerst speelde begreep ik ook niet zo gauw wat de bedoeling was. In ieder geval moet je gewoon alle Forelli's omver rijden. Gelukkig zijn ze in deze missie vrij zwak: met één keer overrijden (je hoeft ze niet eens zo hard aan te raken) zijn ze er ook echt geweest. Probeer gewoon vaak dekking te zoeken, en rijd ook in één rechte lijn op een groepje of één Forelli in. Zorg er ook voor dat je achter een auto staat, terwijl de Forelli's op je schieten. Zo schieten zij de auto kapot en door de explosie brengen zij zichzelf ook om. Rij verder in feite steeds rondjes, waarbij je in elke halve ronde Forelli's omver rijdt.

Wanneer je het nog niet voor elkaar krijgt deze missie te voltooien, kun je nog altijd (als je GTA Liberty City Stories op de PlayStation Portable hebt) je savegame plaatsen in het Savegame Aanvraag Topic, dan zal ik met plezier de missie voor je voltooien!

Link to comment
Delen op andere websites

dat wat jij net hebt uitgelegd dat doe ik ook de hele tijd maar het wil gewoon niet lukken.. volgens mij is dit gewoon zo'n missie waarbij je het 80 keer moet proberen en dat het daarna wel zal lukken, maar goed ik geef niet op ik ga morgen gewoon weer 30 keer die missie doen!

>>> Door VforV: Veel succes! ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Ik heb even wat overgenomen van WikiGta, misschien helpt het:

Missieoverzicht

Vandaag heeft Paulie Sindacco een meeting met de Forelli's. Salvatore heeft ervoor gezorgd dat we Paulie's auto via satelliet kunnen besturen. De installatie bevindt zich ietsje verder in een zwart busje op de parking van het ziekenhuis in Rockford. Stap in het busje. Toni verwittigt Salvatore dat hij er is en nu schakelt de camera over naar Paulie's auto. Als je op X duwt heb jij de controle over zijn wagen. Wacht tot hij bijna aangekomen is en neem dan het roer in eigen handen. De camera schakelt nu over naar een groen satellietbeeld. Doordat alles via satelliet gebeurt reageert de ontvanger in Paulie's auto wat trager op jouw handelingen. Rij alle Forelli's omver binnen de vijf minuten en zorg dat je schademeter niet vol wordt. Slaag je hierin dan heb je de missie gehaald.

Hints en Tips

- Rij eerst de Sindaccos onder het afdak omver.

- Ram de auto's van de Forelli's uit de weg zodat je snel heen en weer kunt rijden.

- Je hoeft geen meerdere malen tegen iemand te rijden voor die dood is.

Beloning:

- $2.500

- Na deze missie belt Salvatore je op om te zeggen dat je hem kunt bereiken via de payphone in Belleville.

Bewerkt: door Armageddon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook problemen met dit kut missie

ik heb hem voor de PS2 dus geen savegame mogelijkheid

maar na 3-5x rondrijden dan ontploft de auto al, meer tips graag enal, ik kan niet naar pay'n'spray, echt stom man,

ook zelfs cheat van health helpt niet

meer tips?

och eindelijk gelukt

ik heb betere tip!!

rij eerst rustig aan de rand en raak 2mannen aan dan komen er nog wat mannen uit de auto dus vol gas geven vanaf dit moment wanneer die mannen uitstappen want veel mannen in 1x raak + achter auto zijn er nog wat mannen dus allen in 1x raak

daarna wat ronden kijken of er geen mannen meer op strata, buiten straat enz.. als ze er zijn, verpletteren ze eerst voordat jij op het plein verpletteren dan op plein rondrijden tot er geen mannen en ten laatst afdak

Bewerkt: door SWYV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...