Jump to content

Supply Lines & Burn and Lap

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik kom echt niet uit deze 2 missies, dat vliegen lukt totaal niet en bij Burn and Lap gaat het steeds mis bij het laatste rondje..

Iemand die het wil proberen?

Geplaatst: (bewerkt)

Suply Lines - Passed!

Ik heb de missie: 'Suply Lines' gehaald zonder cheats en/of mods. In deze missie moet je voor Zero een aantal couriers vermoorden, maar dit moet je wel met een klein Rc vliegtuig doen. Het is best lastig om jezelf met die vliegtuig te coördineren, maar met een klein beetje oefening moet het lukken. Ik heb mischien wel een tip waar je eventueel iets aan kan hebben. Zoals je waarschijnlijk al weet heeft het RC vliegtuig een Sproeikop waar kogels uitkomen deze kun je gebruiken om de couriers te vermoorden voor Zero. Een tip is dat je vlak achter ze moet gaan vliegen, want daardoor gaan de kogels in één rechte lijn naar de courier waarna deze met een vaart zal exploderen/overlijden. Ook nog een tip is om vooral te letten op de persoon die je moet vermoorden stapt hij af dan kun je het beste direct op hem vuren, want hij heeft ook wapens waarmee hij het RC vliegtuig kan vermoorden. Het vliegtuig loopt uiteraard op een brandstof die op kan raken, je moet daarom letten op de inhoud van de tank, als die leeg is zal het vliegtuig neerstorten met het resultaat dat het vliegtuig het niet overleeft.

Beloning: $5000,-

Driving- Passed!

Ik dacht laat ik maar aardig zijn en ik heb direct de hele Driving School gedaan behalve de oefening City Slicking ben namelijk een beetje moe en ik moet fit wezen om die te kunnen halen. Ik kan er helaas niks aan doen: Sorry! Maar goed ik denk wel dat jij weer verder kunt, verder nog even over Burn and Lap. Je moet korte bochten nemen om de pionen en absoluut geen pionen omrijden. Seconden maken hier veel uit dus neem die korte bochten met de slip rem oftewel de spatie en zo kun je de bochten wel iets sneller nemen. Ik wens je overgens veel succes in de verdere verloop van het verhaal. :Y

Edit: Graag gedaan en snel die savegame afmaken hé. :puh:

Bewerkt: door SummerBase
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...