Arikan Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Wie wil voor mijn alle scholen halen..... Ik speel met Noobmode en normal version Alvast bedankt
HerrieM Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 (bewerkt) Doe ik voor je. Sorry, met de kl*** N00bmode gaat het niet lukken. In zowel de Driving school als de bikeschool loopt het spel door die stomme[/font] mod vast zodra ik een test heb volbracht. Iemand anders mag het van mij proberen. Bewerkt: 26 oktober 2006 door HerrieM
Arikan Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Ja ik weet hoe het kwam, ik heb alle mods uitgeschakeld nu crash die zeker niet meer. Wie wil voor mijn als nog alle scholen halen AUB Bewerkt: 28 oktober 2006 door Arikan
HerrieM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: Back to School De Super GT, Bullet en Hotknife staan buiten de driving school geparkeerd. The 360 - Goud The 180 - Goud Whip and Terminate - Goud Pop and Control - Goud Burn and Lap - Goud Cone Coil - Goud The '90' - Goud Wheelie Weave - Goud Spin and Go - Goud P.I.T. Maneuver - Goud Alley Oop - Goud City Slicking - Goud --------------------- Gehaald: Flying School De vliegschool is gehaald. De Rustler, Stuntplane en Hunter spawnen nu op je vliegveld. Land Plane - Goud Circle Airstrip - Goud Circle Airstrip and land - Goud Destroy Targets - Goud Parachute onto Target - Goud --------------------- Gehaald: Boat School De vaar school is gehaald. De Marquis, Squallo en Jetmax spawnen nu bij de boat school. Basic Seamanship - Goud Plot a Course - Goud Fresh Slalom - Goud Flying Fish - Goud Land, Sea and Air - Goud --------------------- Gehaald: Bike School De bike school is gehaald. De Freeway, FCR 900 en NRG500 spawnen nu bij de boat school. The 360 - Goud The 180 - Goud The Wheelie - Goud Jump and Stop - Goud The Stoppie - Goud Jump and Stoppie - Goud Veel plezier ermee Bewerkt: 28 oktober 2006 door HerrieM
Recommended Posts