Jump to content

Outlook Express ontvang dagelijks vreemde emails

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

een week geleden kreeg ik opeens een mailtje met de naam: vIhAGRA

Toen ik er op klikte stond er een grote link ik heb hem meteen verwijderd zonder de link aan te klikken.

Nu ben ik vandaag trug van vakantie en open ik outlook heb ik 26 mails waar meer dan de helft van die vIhAGRA is.. Nou is mijn vraag weet iemand hoe ik dit probleem oplos? Want iedere dag stuurt die gene mij die mail, soms meerdere per dag.

Alvast Bedankt, groet gammie :cya:

Geplaatst:
Misschien gewoon door die E-mail te blokkeren, of die E-mail bij ongewenste E-mails plaatsen?

Nou het probleem is dat ik dat niet kan vinden hoe het moet.. Of ik heb die optsie gewoon niet..

Iemand nog een andere oplossing of hoe ik het kan blokkeren of iets dergelijks?

Geplaatst:

Nee, helaas daar kan ik je niet mee helpen, ik heb net ook even voor je gekeken, maar ik zie het zo 1,2,3 niet. Misschien dat iemand anders het wel weet.

Ik wens je nog veel Succes :Y

Geplaatst:

Ik heb nu: Norton Antivirus Corporete Edition, opzich een goed antivirus programma die we op cd hebben. Maar hij doet verder niks kwa email.. Moet ik er nou daarvoor alleen een heel ander virus programma erop zetten? Ik zelf hou toch liever mijn eigen.. Is er nog een andere optie voor?

ps: Heb Mozilla FireFox ik zal eerst eens proberen met de raad van: ®øß Mozilla Thunderbird.

Geplaatst:
Beste leden,

een week geleden kreeg ik opeens een mailtje met de naam: vIhAGRA

Toen ik er op klikte stond er een grote link ik heb hem meteen verwijderd zonder de link aan te klikken.

Nu ben ik vandaag trug van vakantie en open ik outlook heb ik 26 mails waar meer dan de helft van die vIhAGRA is.. Nou is mijn vraag weet iemand hoe ik dit probleem oplos? Want iedere dag stuurt die gene mij die mail, soms meerdere per dag.

Toevallig krijg ik ook steeds deze mails. Ik heb al een spamfilter ingesteld, maar die help niet! Kan iemand ons helpen? Even ter informatie; ik gebruik GMail.

Geplaatst:
Toevallig krijg ik ook steeds deze mails. Ik heb al een spamfilter ingesteld, maar die help niet! Kan iemand ons helpen? Even ter informatie; ik gebruik GMail.

Bij mij is het volgens mij wel opgelost, heb in iedergeval geen mails meer ontvangen! Dus -Roy- probeer eens de link van ®øß: Mozilla Thunderbird

Succes :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

*DubbelPost*

Ik heb nu Thunderbird maar ik krijg nog steeds die emails.. Is er nog wat tegen te doen? Want ik krijg er iedere dag twee of meerdere.. Dan wou ik nog een tweede weten ik heb nou Thunderbird en outlook, kan ik outlook weggooien? Want als ik in Thunderbird emails verwijder dan staan die zelfde nog in outlook dus is het dubbel werk..

Bewerkt: door gammie
Geplaatst:

Elke webhost/internet providers biedt tegenwoordig een spamfilter aan. Dus zet dit ding aan bij je webhost zodat je geen ongewenste mail meer ontvangt.

Bij sommige webhosts heb je zelf nog de mogelijkheid om hem heleboel in te stellen zoals of het mailtje direct moet verdwijnen of dat het in een aparte map komt.

Geplaatst:
Elke webhost/internet providers biedt tegenwoordig een spamfilter aan. Dus zet dit ding aan bij je webhost zodat je geen ongewenste mail meer ontvangt.

Bij sommige webhosts heb je zelf nog de mogelijkheid om hem heleboel in te stellen zoals of het mailtje direct moet verdwijnen of dat het in een aparte map komt.

Ik heb even op onze provider (website) gekeken moest me inloggen en ja inderdaad bij spamfilter stond hij op 'niet actief' heb hem nu aangezet hopelijk ben ik er nu vanaf :)

Bedankt voor je advies Joriz! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...