maarten wilssens Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 zou er mij iemand kunnen helpen met flying scool en de opdracht van Z met die kleine helikopter tX GTASAsf3.b
SummerBase Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) New Model Army - Passed! Ik heb de missie: 'New Model Army' gehaald zonder cheats en/of mods. Je moet in deze missie Zero helpen in een Match tegen Burkley's. Het gaat hier om waré RC voertuigen op een daarvoor bestemde baan. Zero gaat in een Rc Bandit en jij moet met een Rc Goblin ervoor zorgen dat je alle obstakels die Burkley's op het parcour gooit verwijdert. Je moet een beetje behendigheid zien te krijgen in het verplaatsen van de objecten, maar het kleine helicoptertje werkt eigenlijk net zoals een gewone helicopter alleen hier heb je te maken met een kleiner voertuig. Er is niet echt een tip, maar ze zeggen wel eens oefening baart kunst en daarmee kun je dus tot een conslusie komen dat je gewoon even moet oefenen. Blijf rustig en zorg dat je binnen de tijd komt. Op een gegeven moment vraagt Zero je om de obstakels zoals een tank kapot te maken, dit doe je met een bom die je in de thuisbasis kan vinden ook moet je nog diverse zaken zoals een Brug vanuit de basis vervoeren. Tips heb ik niet echt voor deze missie, maar wel kan ik zeggen dat je gewoon wat moet oefenen. Mocht er toch nog iets wezen zeg het maar bijvoorbeeld als hij het niet doet. Verder wens ik je veel succes en plezier in de verdere verloop van het spel. Beloning: $7000,- Learning to Fly - Passed! In de missie: 'Learning to Fly' moet je jezelf van je beste kant laten zien op het vlieg gebied. Je moet in deze missie naar de Verdant Meadows oftwel het vliegveld in The Desert. Voor de missie moet je het vliegveld kopen voor maar liefst, $80000 een flinke som geld, maar je krijgt er natuurlijk ook wat voor. Als je het gekocht hebt moet je naar boven gaan en daar wacht een Tv op je. Ga er voor staan en je zult een overzicht krijgen van de oefeningen. Als je een oefening wilt starten moet je gewoon simpelweg op de Spatie drukken. Kijk goed naar het voorbeeld en je zult met gemak de oefening halen. Voor elke oefening moet je minstens een score hebben van 70% en hoger. Beloning: Flying Skill + Bewerkt: 27 oktober 2006 door SummerBase
Recommended Posts