ngue Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Kan iemand me helpen ik zit vast mij lukt het niet om die missie te doen alvast badankt GTASAsf2.b
HerrieM Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Gehaald: New Model Army + $7.000 Zero's shop zal vanaf nu tot $5000 genereren. In deze laatste missie van Zero is het de bedoeling dat je Zero zijn RC Bandit beschermt zodat hij veilig en wel arriveert aan de overkant van het parcours. Jijzelf bestuurt een RC raider met een magneet eronder, waarmee je voorwerpen kan verplaatsen. Op het parcours liggen vaten, verwijder die met de magneet zodat Zero weer verder kan rijden. Als hij vraagt om een plank te halen om een brug te maken, ga naar je basis, pak je de plank, en leg je hem over het riviertje. Ook zijn er tanks die je moet vernietigen met bommen, welke je in je basis kan vinden. Zodra je alle obstakels uit de weg geruimd zijn, rijdt Zero de basis van Berkley op en heb je de missie gehaald. Ik heb maar gegokt dat je New Model Army gedaan wilde hebben, maar als het Freefall was zal ik dat alsnog voor je aanpassen. Zou je in ieder geval volgende keer de moeite willen doen om de juiste missie naam te plaatsen, want ik ben jammer genoeg nog niet helderziend Veel plezier. Bewerkt: 27 oktober 2006 door HerrieM
ngue Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) thx srry van de verkeerde missie naam zou je ook die andere willen doen freefall Bewerkt: 27 oktober 2006 door ngue
Bling Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) HerrieM is nu niet online, daarom doe ik Freefall wel voor je. Gehaald: Freefall Beloning: $15000 en Respect+ Extra: Tenpenny belde, je moet hem de dossiers bezorgen die je in de missie 'Misappropriatio n' hebt bemachtigd. Je kunt dus nu de missie 'High Noon' starten. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Ik wens je veel plezier met het voltooien van de rest van de missies. Bewerkt: 27 oktober 2006 door Bling
ngue Geplaatst: 27 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 HerrieM is nu niet online, daarom doe ik Freefall wel voor je.Gehaald: Freefall Beloning: $15000 en Respect+ Extra: Tenpenny belde, je moet hem de dossiers bezorgen die je in de missie 'Misappropriatio n' hebt bemachtigd. Je kunt dus nu de missie 'High Noon' starten. Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in mijn bijlage. Ik wens je veel plezier met het voltooien van de rest van de missies. thx
Recommended Posts