Jump to content

Een paar missies

RocketShooter

Recommended Posts

Ik vind: The Driver, The Job, Dildo Dodo en Death Row best moeilijke missies.

Ik heb ze wel eens gehaald maar met moeite. Heeft iemand tips? (Geen Codes)

Eerst de problemen:

The Driver: ik ben niet zo'n goede autobestuurder en als Hillary eenmaal een voorsprong heeft dan haal ik hem nooit meer in.

The Job: Steeds als ik buiten ben en in een auto wil stappen dan gaat Phil niet mee en dan moet ik eerst weer terug en dan is de SWAT zo irri

Dildo Dodo: Ik vind een skimmer best moeilijk te besturen en ik val steeds op de grond en dan kan ik niks meer

Death Row: Soms word ik doodgeschoten door Diaz zijn mannen en soms word de auto tot ontploffen gebracht als we rijden en dan gaat Lance dood.

PS: Op Wikigta.org staat dat er bij honderd hidden packages of op de legerbasis een hunter staat of op het helipad in ocean beach en als je de 100% checklist hebt gehaald op allebei de plaatsen maar als je nog geen honderd hidden packages hebt dan staat er ook al op de legerbasis een hunter. Weet iemand hoe dit komt?

Bron Wikigta:

In GTA Vice City vind je kleine groene tikibeeldjes door heel Vice City. Dit zijn de zogenaamde 'Hidden Packages'. Bij iedere tien Hidden Packages die je vindt krijg je een beloning. De eerste zeven beloningen bestaan uit armor en steeds krachtigere wapens. Deze beloningen verschijnen bij het Ocean View Hotel, het Vercetti Estate en het Hyman Memorial Condo. De achtste beloning is een Sea Sparrow achter het Vercetti Estate, bij negentig Hidden Packages verschijnt er een Rhino op de legerbasis en wanneer je ze allemaal weet te vinden spawnt er een Hunter op de legerbasis of op het helipad in Ocean Beach, naast de Marina. Je hoeft de Hidden Packages niet in een bepaalde volgorde te verzamelen.

Bron Wikigta:

Het is een hele uitdaging om al het bovenstaande te voltooien, maar er staat dan ook wel een beloning tegenover, in tegenstelling tot GTA III. Wanneer je deze checklist helemaal hebt afgewerkt, krijg je volgende beloningen:

* Maximum health gaat naar 200%

* Maximum armor gaat naar 200%

* Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

* Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

* Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

* Franky Outfit in het Vercetti Estate.

* Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Delen op andere websites

Ik vind: The Driver, The Job, Dildo Dodo en Death Row best moeilijke missies.

Ik heb ze wel eens gehaald maar met moeite. Heeft iemand tips? (Geen Codes)

Eerst de problemen:

The Driver: ik ben niet zo'n goede autobestuurder en als Hillary eenmaal een voorsprong heeft dan haal ik hem nooit meer in.

The Job: Steeds als ik buiten ben en in een auto wil stappen dan gaat Phil niet mee en dan moet ik eerst weer terug en dan is de SWAT zo irri

Dildo Dodo: Ik vind een skimmer best moeilijk te besturen en ik val steeds op de grond en dan kan ik niks meer

Death Row: Soms word ik doodgeschoten door Diaz zijn mannen en soms word de auto tot ontploffen gebracht als we rijden en dan gaat Lance dood.

PS: Op Wikigta.org staat dat er bij honderd hidden packages of op de legerbasis een hunter staat of op het helipad in ocean beach en als je de 100% checklist hebt gehaald op allebei de plaatsen maar als je nog geen honderd hidden packages hebt dan staat er ook al op de legerbasis een hunter. Weet iemand hoe dit komt?

Bron Wikigta:

In GTA Vice City vind je kleine groene tikibeeldjes door heel Vice City. Dit zijn de zogenaamde 'Hidden Packages'. Bij iedere tien Hidden Packages die je vindt krijg je een beloning. De eerste zeven beloningen bestaan uit armor en steeds krachtigere wapens. Deze beloningen verschijnen bij het Ocean View Hotel, het Vercetti Estate en het Hyman Memorial Condo. De achtste beloning is een Sea Sparrow achter het Vercetti Estate, bij negentig Hidden Packages verschijnt er een Rhino op de legerbasis en wanneer je ze allemaal weet te vinden spawnt er een Hunter op de legerbasis of op het helipad in Ocean Beach, naast de Marina. Je hoeft de Hidden Packages niet in een bepaalde volgorde te verzamelen.

Bron Wikigta:

Het is een hele uitdaging om al het bovenstaande te voltooien, maar er staat dan ook wel een beloning tegenover, in tegenstelling tot GTA III. Wanneer je deze checklist helemaal hebt afgewerkt, krijg je volgende beloningen:

* Maximum health gaat naar 200%

* Maximum armor gaat naar 200%

* Je kogels gaan nu nooit meer op, als je schiet gaat er één van je magazijn af, en komt er één bij het restant op.

* Voertuigen kunnen twee keer zoveel schade aan wanneer Tommy ze bestuurt.

* Tweede Hunter in de Army Base of het Helipad in Washington Beach, afhankelijk van waar de eerste stond.

* Franky Outfit in het Vercetti Estate.

* Drie bodyguards die je in kunt huren bij het Vercetti Estate.

Oké laten we eerst de missie The Driver bespreken. De één vind het een moeilijke missie, de ander weer een makkelijke. Het eerste wat je vanaf de start kunt doen is snelle wagen neerzetten bij de start. Als de race begonnen is stap jij uit, en je stapt in jou snelle auto.

Onder het rijden moet je een beetje een slim spelletje spelen, met de toetsen Q + E kun je achter je kijken. Zie je Hilary naderen, probeer hem dan af te snijden. Doe dit zo dat hij dan tegen bijvoorbeeld een auto aanrijd. Dit doe ikzelf ook heel vaak, en dat werkt hartstikke goed. Als jij zelf gewoon rustig rijd, dan krijg je vanzelf een voorsprong. Hilary knalt overal wel tegen aan. Mocht Hilary een voorsprong hebben, dan kan je de PIT maneuvre, uitvoeren. Mocht je SA hebben dan heb je deze truc geleerd in de driveschool. Je moet achter hem zien te rijden, en dan dien je de achterkant van zijn auto naar links of naar rechts te drukken. Het is ook net hoe je achter hem rijd. Als je het goed doet raakt Hilary dan uit balans, en kun jij hem fluitend voor bij rijden. Dan heb je ook altijd nog afsnijd mogelijkheden, vlak voor de finish kun je door de bosjes heen rijden, en dat scheelt je weer een bocht. Rijd in je vrije tijd bijvoorbeeld eens de route bij langs. Misschien zie je nog wel meer afsnijdmogelijkheden, en zo weet je in de race wat er gaat komen. Succes!

Dan de missie The Job, deze missie is niet zo moeilijk totdat je inderdaad naar buiten moet. Je moet eerst alle SWAT agenten vermoorden, en dan pas in de auto stappen. Dit moet je doen omdat één SWAT agent je auto al kan laten ontploffen. Als je buiten komt moet je op die plek blijven staan, en de SWAT agenten neerschieten die je vanuit dat punt ziet. Als je dat gedaan hebt, kun je rustig vooruit lopen. Je staat op een soort muurtje als ik me niet vergis, rechts naast de trap staat ook nog een SWAT agent, verslik je je daar niet in! Dan als alle dood zijn. pak je de auto en rijd je naar de Pay'n Spray, hiervoor moet je linksaf slaan. Na een paar seconden rijden ben je daar. Dan als je 4 sterren kwijt zijn, hoef je alleen nog maar iemand weg te brengen. Missie Voltooid!

De missie Dildo Dodo, een lastige missie. Want vooral de besturing van de Skimmer in VC is wat lastig. Allereerst is het gewoon niet slim om direct in de Skimmer te stappen en de missie maar te gaan doen. Eerst moet je eens goed gaan oefenen, vlieg wat rond maak wat moeilijke bochten. Kijk dan of het je nog eens lukt. Wat je ook kan doen is de controls anders instellen, misshien vind je de standaard controls niet lekker vliegen. Dan onder de missie kan je een parcour van een cirkel vliegen, die gebruik ik altijd. Lukt dit niet, pak dan gewoon wat willekeurgie corona's. Meer tips heb ik nie voor deze missie, genoeg skills voor het vliegen van de Skimmer is gewoon heel belangrijk.

Tot slot de missie Death Row. Hier is het voertuig waar mee e aankomt ook belangrijk. Als je zomaar met een gewone auto op de ingang afrijd ben je zo dood. Je kan een helikopter nemen, je kan een kogelvrije auto nemen. En je kan je auto iets eerder laten stoppen, zodat je de mannen bij de ingang neer kan sniperen. Dat laatste gebruik ik altijd. Dan is het verder een kwestie van schieten en dekking zoeken. Blijf maar steeds op een punt staan, meestal komen ze met een groepje al op je aflopen. Let er wel op dat er ook mensen boven op machines staan. Dan als je Lance hebt gered, stap je in de auto die naast het gebouw staat. Rijd dan door de uitgang weer weg. Nu zie je dat er een stuk of 3 auto''s achter je aankomen. Niks van aantrekken, gebruik de trucjes van The Driver bijvoorbeeld. Snij ze af, of doe een PIT maneuvre. Bovendien knallen zij ook overal tegenaan. Natuurlijk kon je ook de heli terug nemen, het is maar net wat je wil. Ik wens je heel veel succes, en als het niet lukt meld het dan even!

Dat verhaal van die hidden packages en die Hunter zou ik niet weten, sorry.

Delen op andere websites

Ik zal wel per missie even naar je probleem kijken. Er zit ook steeds een link bij naar WikiGTA, waar ook heel wat tips voor je staan.

The Driver

Rijden is soms een moeilijk deel van missies. Als je dit probleem hebt, dan moet je hem vaak proberen, zodat je na een tijdje precies weet hoe je moet rijden. Als je dat eenmaal weet, word het allemaal een stukje makkelijker. Kijk voor meer tips nog even op de link hierboven.

The Job

Ten eerste zul je zien dat hierboven heel wat info staat over deze missie, lees dat vooral even door! Dat probleem met Phil had ik ook, al die bakken die bij de bank staan zijn niet handig voor de missie. Je kunt het best langzaam verplaatsen, zodat Phil makkelijker achter je aan komt. Zoek ook geen moeilijke wegen waar jij ook nog maar net doorkomt, Phil zal het dan helemaal niet lukken. Schiet ook zoveel mogelijk politie dood, zodat Phil minder kans heeft om door kogels geraakt te worden.

Dildo Dodo

Zoals op WikiGTA ook al staat, begin met het oefenen in het vliegen in de skimmer, dan zal de missie een stuk makkelijker gaan. De vindplaats van de skimmer is deze. Dan nog over de missie. Als je op gaat stijgen, vaar dan eerst zoveel mogelijk door het water heen, zodat het opstijgen makkelijker gaat. Als je vroeger opstijgt, heeft de motor soms nog wat kuren, waardoor het vliegen alleen maar moeilijker wordt.

Death Row

De tips zijn alweer nuttig, zoals de autokeuze bij deze missie. Zoals je ziet is een motor ook handig, hiermee kun je snel langs blokkades rijden, zonder dat je veel geraakt wordt. Zorg ook dat je veel wapens bij je hebt. Verder is het bij deze missie misschien handig om rustige weggetjes te nemen, waar je snel kunt rijden zonder veel te botsen.

Lukken deze missies of een paar hiervan na de uitleg toch nog niet, dan kun je, als je Vice City op de computer hebt, je savegame hier plaatsen, zodat andere mensen voor jou de savegame kunnen doen, en de missies die jij wilt dat gedaan worden. Handig als je echt niet verder komt. ;)

Iemand die ik ken had ook dit 'probleem' met de Hidden Packages. Toen stond de Hunter er soms wel en soms niet. Ik weet niet waardoor dit komt, misschien een kleine bug in het spel, maar dat lijkt me voor jou alleen maar handig, de Hunter is namelijk een goede helicopter met ook nog wapens aan boord.

[Edit] Ik dacht dat -Matthijs- gestopt was met posten. Maarja, dubbele hulp nu...

Bewerkt: door Froodooo
Delen op andere websites

Hallo RocketShooter,

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Ik zal eens beginnen om de missies voor je uit te leggen.

The Driver

In het begin moet je Hilary goed bijhouden. Na een klein stukje gereden te hebben krijg je 2 sterren. Als tip kan ik je dan geven om licht op Hilary in te beuken en hem over die spijkermatrassen heen te laten rijden. Je moet dan zorgen dat jij niet over de matrassen heen rijdt. Een andere tip is om in het begin Hilary lichtjes aan te rijden en zijn auto te laten spinnen of je kan er voor zorgen dat Hilary in botsting komt met de politie en dat jij snel kan wegrijden. In deze missie moet je goed de bochten kunnen nemen. Vlakbij Ken Rosenburg kun je een bocht afsnijden en de politie ontlopen.

The Job

Bij deze missie zou ik er voor zorgen dat je gewoon in de taxi stapt. Dat is toch makkelijker dan naar een auto te moeten zoeken met een Phil die niet mee wil lopen. Dat is soms erg irritant als je een missie moet halen met een personage die niet wil meewerken. Je moet eerst die SWAT agenten afmaken. Je moet er voor zorgen dat ze niet te dichtbij de taxi komen en die taxi overhoop schieten. Hou ze op een afstand. Pak de taxi en rij dan rustig naar de Pay 'n Spray.

Dildo Dodo

Veel mensen vinden dit een moeilijke missie. Ik kan meepraten uit ervaring. Als je de standaardinstellingen te moeilijk vindt dan kan je het beste de standaardinstellingen wijzigen. Bij Dildo Dodo moet je een parcous uitstippelen om die checkpoints te halen. Ik heb ook een vaste route en die werkt zeer goed. Ik begin altijd bij de dirt track parcous. Het is een kwestie van timing. Af en toe moet je laag vliegen voor die checkpoints. Je moet het gas niet te veel loslaten. Als je naar een locatie wil en je bent bang om op de grond te belanden dan moet je een paar duikvluchten maken op het water. Je laat dan het gas los en trekt daarna snel op. Dit bespaart benzine.

Death Row

Deze missie moet je niet te snel spelen. Zorg er eerst voor dat alle mannen van Diaz zijn uitgeschakeld. Die mannen van Diaz bevinden zich soms op lastige plaatsen. Een man van Diaz bevindt zich bijvoorbeeld aan de bovenkant van een soort glijbaan. Je kan het beste de confrotatie uit de weg gaan met de mannen van Diaz als je Lance naar het ziekenhuis moet brengen. Als je de vuilnisbelt afrijdt dan zie je aan je rechterkant een steegje die naar een rode brug leidt. Die moet je dan nemen. Daarna heb je geen last van de mannen van Diaz.

Op je laatste vraag moet ik je het antwoord schuldig blijven. Ik hoop dat je wat aan de tips hebt. Veel succes met de missies. :cya:

Edit: -Matthijs- en Froodooo waren me voor. Ik moet echt leren om sneller te typen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

DEATH ROW

in de missie gaurdian angels rijd diaz in een onverwoestbare witte admiral die kan je krijgen op deze manier kil diaz de missie is nu failed maar zet hem in een garage en dan later pak je hem met de missie death row omdat hij kogelvrij is kan je op je dooie akkertje door de vuilnis belt rijden schiet de gasies die te hoog staan neer met een shotgun uzi knal nog effe die gaste in de loods neer bevrijd lance stap in de admiral en rij lance naar het ziekenhuis.

THE DRIVER

kwestie van goed oefenen of je sentinel modden dat ie 2x zo snel gaat

DILDO DODO

ook een kwestie van goed oefenen

THE JOB

je heb als het goed is een pythn ga gebukt achter de taxi zitten en knal ze een voor een neer sla phil een paar keer dan komt ie wel mee en rij dan naar de pay en spray

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...