Jump to content

Hoe verder?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb nu net die ouwde vliegbasis gekocht en toen ben ik die vlieg lessen gaan doen bij de eerste bronze en 2e oud 3e niet gedaan maar heb me vlieg bewijs wel daarna werd ik nog 3x gebeld door die torano ( ofzo) dat ik mijn vlieg bewijs moest haalen als ik me broer vrij wou heben etc maar die heb ik dus all :( weet iemand of ik nu nog andere missies kan doen of hoe ik mijn broer nu vrij krijg

en die andere misssie met key card voor woozie ofzo had ik d8 ik ook nog niet gedaan

Alvast bedankt nice site btw :puh:

Grz. Joey

Edit* ik zie ook dat ik nog helemaal niet in las venturas ben geweest :D dus neem aan dat ik daar ook nog missies krijg...... dus plz iemand help mij dat ik verder kan met spel ik heb nu niks meer alleen die 2e missies van zero en daarna komt die 3e van zero nog maar ik had gehoord dat je die niet hoeft te doen om verder met spel te komen?

hoop dat iemand het weet wil verder met spel!!!!!

Bewerkt: door Joey G
Geplaatst:

Je moet doorgaan met vliegtrainingen, de 1e en 2e zijn niet genoeg, je moet alles halen want op geven moment komt er ook helicopter training bij en parachut enz. Als je dan dat allemaal hebt gedaan kan je weer verder met missies voor Torano

Geplaatst:
Edit* ik zie ook dat ik nog helemaal niet in las venturas ben geweest :D dus neem aan dat ik daar ook nog missies krijg...... dus plz iemand help mij dat ik verder kan met spel ik heb nu niks meer alleen die 2e missies van zero en daarna komt die 3e van zero nog maar ik had gehoord dat je die niet hoeft te doen om verder met spel te komen?

hoop dat iemand het weet wil verder met spel!!!!!

Zero missies kun je laten, en in Las Venturas is ook nog niks. Dat komt pas nadat je je vliegbewijs hebt gehaald.

Geplaatst:

kk ik heb me vlieg bewijs dus al ( stond in beeld) en ik kan ook al die vlieg bassisen enzo in dat de deur open gaat maar ik zal nu PROBEEREN die rest van vlieg missies te haalen zijn egt irri en er is ook geen cheat voor :(

Geplaatst:

De missies zijn misschien wel irritant maar je leert er alleen maar van, op het begin bakte ik niks van het vliegen maar door die trainingen te doen heb je het zo door.

Geplaatst:

mijn lukte het eerst HELEMAAL niet

ik heb toen een vliegtuigje gepakt en ben gewoon gaan vliegen.

dan gaat je flyingskill omhoog en word het vliegtuigie beter

te besturen tydens de lessen ;)

Geplaatst:

mij lukte het ook voor geen meter eerst maar nu heb ik fly skill al helemaal vol en alles groote afstanden doe ik nu met plane gewoon blijven proberen joh het komt vanzelf

Geplaatst:

indd thx for reply's :D gaat nu al stuk beter vliegen met first person vieuw...... maar dat landen kun je bttr met gewoone vieuw doen vind ik :puh:

hoeveel moet je er totaal doen btw?

Geplaatst:

ik heb da allemaal net gedaan maar nu moet ik un missie in een casina doen dat je dinamieten moet halu ik snap er niks van wat moet ik doen en heeft er iemand tips

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...