Jump to content

Webhosting layout

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey,

Dat is een hele mooie Layout man :Y Maar, ik vind V1.0 beter dan V2.0 als ik eerlijk moet zijn :Y

Voor de rest is V1.0 erg mooi, goed gedaan :tu:

Geplaatst:

Mijn keus valt dan ook op de eerste versie, want die zwarte balken in de andere vind ik niet zo mooi staan. Verder een simpele banner gewoon, met ook nog eens tien procent korting, ik ben gelijk verkocht! :clown: De zwarte balk waar de links in staan had je misschien aan de zijkantjes niet moeten doen, gewoon een stukje openlaten dus, net als met de banner. Dat vind ik mooier staan denk ik. Verder gewoon een goede overzichtelijke layout, waar ik niets meer op aan te merken heb.

Als cijfer:

Layout 1: 8

Layout 2: 7.5

Geplaatst:

Ik vind ze allemaal erg simpel gemaakt, zelf vind ik Hosting

Templates proffesioneler overkomen dan dit. Waarom:

- Zit nauwlijks glaseffecten in

- Niet modern ( meer paint )

- Te klein

Ook de header past er niet echt bij. Daarnaast te grootte tussenkoppen.

Wel zitten er natuurlijk + Punten op:

+ Rustig

+ Overzichtelijk

+ Strak

Kortom, het is een redelijke template, maar je zou er toch wat meer in moeten stoppen om het op een Hosting template te laten lijken. Wel is het zeer strak gedaan en ik zie geen fouten, behalve dat er geen Copyright onder kan. Tot nu toe; 6.5/10 voor de eerste 6.8/10 voor de tweede, vanwege de banners die gebruikt zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...