Jump to content

van mens veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb gehoort dat er een cheat is van dat je van mens kan veranderen kan iemand mij vertellen wat die cheat is en of die werkt alvast bedankt :bier:

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij heb je die code alleen in het spel Vice City dan kan je bijvoorbeeld een ander personage aan nemen. Dit kan omdat de skins bestaan uit één plaatje het is dus zeg maar gewoon een soort van afbeelding waar het spel een personage van maakt, maar in GTA San Andreas heb je diverse plaatjes die het spel aan elkaar plakt en die zijn allemaal verschillend om te voorkomen dat het vrijwel onmogelijk is om in het spel San Andreas andere personage's te gebruiken. Je kan dus met geen enkele cheat een ander personage aan nemen vanwege de bovenstaande redenen. Uiteraard is het wel mogelijk met mod(ificatie)s, maar daar hebben we het nu eigenlijk niet over. Je kan wel naar de diverse winkels in GTA San Andreas gaan om andere kleren aan te meten bijvoorbeeld de 'Zip', 'Victim' en de 'Didier Sachs'. Ik wens je overgens veel succes en mocht er nog iets wezen zeg het maar gerust! :cya:

Edit: Is goed 'gtaboy107', maar ik gebruik nooit codes verder dus daar kan ik niet zoveel aan doen. In ieder geval bedankt voor het toevoegen van jouw info. ;)

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

@SB die code komt voor in VC en GTA III. VC weet ik niet zeker. Maar in de database staat zeker nog een mod van SA, dan kan je Tennypenny enz worden. Veel plezier ermee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...